O firmie Sprzedażą książek zajmujemy się już od wielu lat. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, rozpoczynamy sprzedaż w serwisie aukcyjnym Allegro! Nasza ksiegarnia proponuje Państwu książki techniczne z każdej branży oraz nowości wydawnicze z każdej dziedziny w dobrych cenach!! Do każdej książki wystawiamy paragon, a na życzenie faktury VAT. Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.
Płatności Przyjmujemy wpłaty tylko przelewem na konto
Przesyłka Realizujemy przesyłki w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Wysyłamy za granicę.
Kontakt
Napisz do nas email
Skype
Gadu-Gadu
|
Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu
Ewa Czarniecka-Skubina wydane przez: SGGW ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]24493
SPIS TREŚCI:
Wstęp
1. Usługi gastronomiczne 1.1. Pojęcie gastronomii 1.2. Rodzaje lokali gastronomicznych 1.2.1. Kryteria klasyfikacji zakładów gastronomicznych 1.2.2. Rodzaje zakładów gastronomicznych 1.2.3. Catering 1.2.4. Gastronomia hotelowa 1.3. Podsystemy rynku usług gastronomicznych 1.3.1. Wprowadzenie 1.3.2. Gastronomia indywidualna 1.3.3. Gastronomia systemowa 1.3.4. Gastronomia specjalna 1.4. Współczesne trendy w polskiej gastronomii
2. Reklama i promocja w gastronomii
3. Aranżacja sali konsumenckiej w zakładzie gastronomicznym 3.1. Wystrój wnętrza lokalu gastronomicznego 3.2. Meble 3.3. Wyposażenie sal wielofunkcyjnych w hotelach 3.4. Dekoracje 3.5. Bielizna stołowa 3.6. Zastawa stołowa 3.6.1. Wprowadzenie 3.6.2. Naczynia szklane 3.6.3. Zastawa stołowa metalowa 3.6.4. Zastawa stołowa porcelanowa 3.6.5. Wyposażenie baru 3.6.6. Inne wyposażenie do obsługi gości 3.6.7. Wyposażenie w cateringu
4. Personel w gastronomii 4.1. Wiadomości ogólne 4.2. Kierownik gastronomii 4.3. Pracownicy kuchni 4.4. Kierownik sali 4.5. Personel obsługujący 4.6. Higiena personelu 4.7. Oddziaływanie na pracę personelu 4.7.1. Nagradzanie i karanie pracowników 4.7.2. Szkolenia
5. Zasady obsługi gości w gastronomii 5.1. Wiadomości ogólne 5.2. Systemy obsługi gości 5.3. Obsługa kelnerska 5.3.1. Wprowadzenie 5.3.2. Prace przygotowawcze do obsługi gości 5.3.3. Przywitanie gościa 5.3.4. Przyjęcie zamówienia 5.3.5. Obsługa gościa przy stoliku 5.3.6. Dosadzanie gości do stolika 5.3.7. Pożegnanie gościa 5.4. Rodzaje gości w restauracji 5.5. Obsługa gości przez personel room-service
6. Karty menu 6.1. Rodzaje kart menu 6.2. Cechy karty menu 6.3. Zasady układania menu
7. Zasady nakrywania do stołu 7.1. Zasady nakrywania stołów 7.2. Nakrywanie stołów do śniadań 7.3. Nakrywanie stołów do obiadu 7.4. Nakrywanie stołów do kolacji
8. Zasady serwowania potraw 8.1. Zasady obsługi przy stole 8.2. Metody serwowania potraw 8.2.1. Wprowadzenie 8.2.2. Serwis talerzowy 8.2.3. Francuska metoda serwowania 8.2.4. Angielska metoda serwowania 8.2.5. Rosyjska metoda serwowania 8.2.6. Serwis bufetowy 8.2.7. Serwis specjalny 8.3. Zasady serwowania śniadań 8.3.1. Rodzaje śniadań 8.3.2. Bufet śniadaniowy 8.4. Zasady serwowania zakąsek 8.4.1. Rodzaje zakąsek 8.4.2. Ogólne zasady serwowania zakąsek 8.4.3. Serwowanie wybranych zakąsek 8.5. Zasady serwowania zup 8.6. Zasady serwowania dań zasadniczych 8.7. Zasady serwowania serów 8.8. Zasady serwowania deserów i owoców 8.9. Zasady serwowania napojów bezalkoholowych 8.9.1. Napoje bezalkoholowe zimne 8.9.2. Napoje bezalkoholowe gorące 8.10. Zasady serwowania napojów alkoholowych 8.10.1. Zasady serwowania piwa 8.10.2. Zasady serwowania win 8.10.3. Zasady serwowania wódek 8.10.4. Serwowanie napojów mieszanych 8.11. Dekorowanie potraw i napojów
9. Organizacja przyjęć okolicznościowych 9.1. Rodzaje przyjęć 9.2. Charakterystyka przyjęć 9.2.1. Przyjęcia typu angielskiego 9.2.2. Przyjęcia zasiadane 9.2.3. Przyjęcia mieszane 9.3. Zasady organizacji przyjęć
10. Zastosowanie systemów komputerowych w gastronomii
11. Kontrola jakości usług
12. Reklamacje
Bibliografia
|