Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa konsumenta Część 1 i 2 Jargoń

04-03-2012, 21:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 66.20 zł     
Użytkownik dyktanda-zbiory
numer aukcji: 2123583056
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 100    Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-03-2012 13:48:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

pakiet dwóch książek:

Obsługa konsumenta. Część 1.

Ryszard Jargoń

Książka jest przeznaczona dla uczniów szkół gastronomicznych i hotelarskich, kształcących w zawodach: kelner i kelner bufetowy, kucharz, technik żywienia i gospodarstwa domowego.

Podano w niej podstawowe wiadomości na temat zakładów gastronomicznych - ich rodzajów, funkcjonowania, wyposażenia, zakresu świadczonych usług, rodzajów stanowisk oraz systemów obsługi. Omówiono także sposoby wykonywania czynności porządkowych w zakładzie. Wyjaśniono rolę bufetu w zakładzie gastronomicznym oraz techniki kelnerskie stosowane przy podawaniu różnego rodzaju dań (przekąsek, zup, dań zasadniczych i deserów oraz śniadań).

 

2. Obsługa konsumenta. Część 2.

Ryszard Jargoń

 

 

Część druga zawiera wiadomości na temat zasad przygotowywania potraw przez kelnera w obecności konsumenta, omówiono techniki podawania gorących i zimnych napojów bezalkoholowych oraz napojów alkoholowych. Przedstawiono także organizację i obsługę różnego rodzaju przyjęć - bankietów, krótko scharakteryzowano kuchnie różnych narodów, omówiono rolę koktajlbaru w zakładzie gastronomicznym, obsługę gości hotelowych oraz systemy rozliczeń kelnerskich. Cenną pomocą dla ucznia będzie słownik zawodowy zamieszczony na końcu książki.

******************************

***********

****