Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa klienta Jakość usług Podręcznik - Chwałek

19-01-2012, 23:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 zł     
Użytkownik celestin67
numer aukcji: 2034191528
Miejscowość Mogilno
Wyświetleń: 5   
Koniec: 12-01-2012 21:06:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
HIT!

Obsługa klienta Jakość usług Podręcznik - Chwałek Jacek

Kontakt

[zasłonięte]@wp.pl
Wysyłka


Wysyłamy w: 24 do 48h+ czas dostawy

Przy zakupie wielu książek, wszystko wysyłamy jedną paczką !

Płatności
Numer konta oraz moje dane zostaną automatycznie
przesłane przez serwis allegro na twój adres e-mail po wygraniu aukcji.

 

 

 

Specyfikacja wydania:


Podtytuł: Liceum profilowane
Wydawca: WSiP
Ilość stron: 208
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
ISBN: 830[zasłonięte]4174
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]20841
 


      




Opis:


Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego - profil usługowo-gospodarczy. Treści nauczania są zawarte w kilku częściach:
- Komunikacja w obsłudze klienta
- Cechy sprzedawcy
- Potrzeby klienta
- Obsługa klienta
- Prawa klienta
podzielonych na rozdziały.
 
Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!