Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OBSŁUGA KLIENTA JAKOŚĆ USŁUG J.Chwałek WYPRZEDAŻ!!

28-01-2014, 17:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 zł     
Użytkownik KSIEGARNIAFENIKS
numer aukcji: 3840353076
Miejscowość Głogów
Wyświetleń: 4   
Koniec: 28-01-2014 17:46:43

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług

Liceum o profilu usługowo - gospodarczym

Autor/autorzy:
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 208
Wydanie: 2
Rok wydania: 2003
"Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.

Treści nauczania są zawarte w kilku częściach:
• Komunikacja w obsłudze klienta
• Cechy sprzedawcy
• Potrzeby klienta
• Obsługa klienta
• Prawa klienta
i podzielonych na rozdziały.
Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu:
moduł wprowadzający – „Czego nauczymy się z tego rozdziału”,
moduł merytoryczny – teoria oraz „Przykłady i przypadki”,
moduł podsumowujący – „Do zapamiętania”,
moduł ćwiczeniowy – „Trochę praktyki”.
Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks.

Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów:
– prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej,
– techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce,
– zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe),
– prawa klientów – konsumentów (reklamacje klientów),
– działalność organizacji konsumenckich,
– benchmarking – technika poprawy jakości usług,
– analiza procesu świadczonych usług."
NUMER DOPUSZCZENIA: 12/03
UWAGA!!! PRZECENA!!!! KSIĄŻKA MA USZKODZONĄ OKŁADKĘ, JEST TROSZKĘ WYBRUDZONA
STARE WYDANIE!!!