Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa klienta Jakość usług Chwałek WSIP avalonpl

31-01-2014, 14:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 zł     
Użytkownik Konarski_W
numer aukcji: 3847536304
Miejscowość Kraśnik
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2014 14:17:59

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Avalon prezentuje:
Avalon
o nasregulaminkomentarzenasze aukcjeemail


Obsługa klienta Jakość usług

Jacek Chwałek - WSIP

Opis:

Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Ilość stron: 208
Wydanie: 2
Rok wydania: 2003
ISBN: 83-02-08417-4

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego; profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu. ci nauczania są zawarte w kilku częściach: Komunikacja w obsłudze klientaCechy sprzedawcyPotrzeby klientaObsługa klientaPrawa klientanych na rozdziały.ólne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu:rowadzający;;Czego nauczymy się z tego rozdziału;,rytoryczny; teoria oraz;Przykłady i przypadki;,dsumowujący;;Do zapamiętania;,iczeniowy;;Trochę praktyki;.ik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks.iowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów:prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej,techniki i formy obsługi klienta stosowane w praktyce,zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe),prawa klientów; konsumentów (reklamacje klientów),działalność organizacji konsumenckich,benchmarking 211; technika poprawy jakości usług,analiza procesu świadczonych usług.zenia i zadania zawarte w podręczniku rozwijają: umiejętność rozróżniania typów klientów, oceny ich osobowości i rozumienia ich potrzeb, umiejętność doboru metody oraz prawidłowej obsługi klienta zgodnie z zasadami kultury i etyki oraz wysokich standardów jakościowych, kulturę osobistą uczniów, a szczególnie rozróżnianie prawidłowych i nieprawidłowych postaw zawodowych w obsłudze klienta, wrażliwość na problemy klientów, w tym osób niepełnosprawnych.




zapraszamy do naszych sklepów allegro
książki - e-avalon
zabawki - e-avalon-zabawki



sprzedawca:

PPHU Włodzimierz Konarski
Księgarnia AVALON
ul. Kościuszki 2
23-200 Kraśnik
tel.: (081)[zasłonięte]825 30

Mój stan
email: [zasłonięte]@e-avalon.pl
NIP - 715[zasłonięte]000-02
REGON - 430[zasłonięte]650
Nr konta: 41 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3951110 [zasłonięte] 230504

Avalon





#