Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

17-05-2014, 9:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4249257596
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 09:44:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]56316
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: DOSKONAŁY GABINET STOMATOLOGICZNY
Ilość stron: 198
Ocena: -
Waga: 0,47 kg
Indeks: 545[zasłonięte]02477KS
Rok wydania: 2011
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawca: Czelej
Stan: Nowa
Rodzaj okładki: Twarda

Opis książki

Numer tomu: 2
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych.

Z recenzji prof. Janusza Kleinroka
a
Zobacz także...