Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży, tom 3 – podręcznik
NOWOŚĆ! podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec i technik księgarstwa w zakresie kwalifikacji A.18 Prowadzenie sprzedaży typ szkoły: zasadnicza szkoła zawodowa, technikum
Autorka: Iwona Wielgosik Wyd. 1, 2013 ISBN[zasłonięte]978-83325-70-2 ss. 200
Podręcznik uzyskał pozytywne opinie wszystkich wyznaczonych przez MEN rzeczoznawców.
W podręczniku opisano: zasady obsługi klientów, jak prowadzić promocję towarów, realizować transakcje kupna-sprzedaży oraz na czym polega ochrona prawna konsumentów. Pytania kontrolne i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
Testy przygotowujące do egzaminu zawodowego sprzedawca
Małgorzata Drobczyńska – nauczycielka dyplomowana w zakresie przedmiotów ekonomicznych w Zespole Szkół Handlowych w Bydgoszczy, egzaminatorka w zawodzie sprzedawca.
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368