O firmie Sprzedażą książek zajmujemy się już od wielu lat. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, rozpoczynamy sprzedaż w serwisie aukcyjnym Allegro! Nasza księgarnia proponuje Państwu książki techniczne z każdej branży oraz nowości wydawnicze z każdej dziedziny w dobrych cenach!! Do każdej książki wystawiamy paragon, a na życzenie faktury VAT. Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.
Płatności Przyjmujemy wpłaty tylko przelewem na konto
Przesyłka Realizujemy przesyłki w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Wysyłamy za granicę.
Kontakt
Napisz do nas email
Skype
Gadu-Gadu
|
Obsługa informatyczna w hotelarstwie
Marcin Lichota, Paweł Zięba, Anna Witkowska Wydawnictwo REA ISBN[zasłonięte]978-8344-393-6 Nr dopuszczenia MEN / rok 2011 Liczba stron 288 Format (w milimetrach) 165 x 235 Okładka Miękka
Obsługa informatyczna w hotelarstwie – podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku są podzielone na trzy rozdziały: technika komputerowa w hotelarstwie, użytkowe programy specjalistyczne, praca biurowa. W rozdziale pierwszym przedstawiono: organizację stanowiska pracy, budowę sprzętu komputerowego, obsługę informatyczną w obiektach hotelarskich, oprogramowanie komputerowe, pakiet MS Office, Internet, pocztę elektroniczną, techniki biegłego pisania na klawiaturze komputerowej. Rozdział drugi omawia programy hotelowe przeznaczone do wspomagania pracy personelu w recepcji oraz kadry zarządzającej hotelem. Korzystanie z programu pozwala na zmniejszenie liczby pomyłek, łatwiejszą kontrolę nad rozliczeniami oraz szybki i całościowy dostęp do bieżących i archiwalnych danych. Na rynku dostępne są różne programy hotelowe. Materiał w podręczniku opracowany jest na podstawie funkcjonowania programu hotelowego CHART. Gdy hotel połączony jest z obiektem gastronomicznym, istnieje możliwość połączenia programu hotelowego z programem gastronomicznym, np. Gastro POS. Rozdział trzeci obejmuje zagadnienia dotyczące funkcji i zadań sekretariatu, wyposażenia sekretariatu, obsługi sprzętu biurowego, kultury obsługi klienta, zasad sporządzania pism, zasad prowadzenia korespondencji, obiegu i przechowywania informacji, sporządzania CV i listu motywacyjnego. Zaletą podręcznika jest jego logiczna budowa, przejrzystość i atrakcyjna szata graficzna. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Do podręcznika dołączono płytę CD-ROM, na której znajduje się wersja edukacyjna programu hotelowego CHART.
|