Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OBSŁUGA INFORMATYCZNA W HOTELARSTWIE + CD

28-01-2014, 18:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.70 zł     
Użytkownik SowaRybnik
numer aukcji: 3896674489
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 2   
Koniec: 28-01-2014 17:36:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

PHU ksiegarniasowa , Rybnik, ul.Sobieskiego 24
NIP: 639[zasłonięte]7957
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 695 [zasłonięte] 888
tel. 32 [zasłonięte] 85

Bezpłatne punkty odbioru

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

Tytuł: OBSŁUGA INFORMATYCZNA W HOTELARSTWIE
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: rea
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 288
Oprawa: mk
Stan: nowa

Treści zawarte w podręczniku są podzielone na trzy rozdziały: technika komputerowa w hotelarstwie, użytkowe programy specjalistyczne, praca biurowa. W rozdziale pierwszym przedstawiono: organizację stanowiska pracy, budowę sprzętu komputerowego, obsługę informatyczną w obiektach hotelarskich, oprogramowanie komputerowe, pakiet MS Office, Internet, pocztę elektroniczną, techniki biegłego pisania na klawiaturze komputerowej. Rozdział drugi omawia programy hotelowe przeznaczone do wspomagania pracy personelu w recepcji oraz kadry zarządzającej hotelem. Korzystanie z programu pozwala na zmniejszenie liczby pomyłek, łatwiejszą kontrolę nad rozliczeniami oraz szybki i całościowy dostęp do bieżących i archiwalnych danych. Na rynku dostępne są różne programy hotelowe. Materiał w podręczniku opracowany jest na podstawie funkcjonowania programu hotelowego CHART. Gdy hotel połączony jest z obiektem gastronomicznym, istnieje możliwość połączenia programu hotelowego z programem gastronomicznym, np. Gastro POS. Rozdział trzeci obejmuje zagadnienia dotyczące funkcji i zadań sekretariatu, wyposażenia sekretariatu, obsługi sprzętu biurowego, kultury obsługi klienta, zasad sporządzania pism, zasad prowadzenia korespondencji, obiegu i przechowywania informacji, sporządzania CV i listu motywacyjnego. Zaletą podręcznika jest jego logiczna budowa, przejrzystość i atrakcyjna szata graficzna. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Do podręcznika dołączono płytę CD-ROM, na której znajduje się wersja edukacyjna programu hotelowego CHART. -->

OBSŁUGA INFORMATYCZNA W HOTELARSTWIE + CD