Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

**** OBSŁUGA I NAPRAWA FIAT 125P Kowal - SPIS ****

29-02-2012, 11:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 14.99 zł      Aktualna cena: 14.99 zł     
Użytkownik zarazzrobie
numer aukcji: 2082335188
Miejscowość Gliwice
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 33   
Koniec: 05-02-2012 12:59:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





##### ZAPRASZAM NA INNE MOJE AUKCJIE #####





*

OBSŁUGA I NAPRAWA

FIAT 125P

*






Budowa, działanie oraz sposób demontażu i montażu poszczególnych zespołów samochodu Polski FIAT 125P. Zasady weryfikacji zespołów i części. Naprawa bieżąca zespołów metodą wymiany części. Wytyczne dotyczące eksploatacji i obsługi technicznej. Zestawienia orientacyjnych wartości dopuszczalnego zużycia. Asortyment przyrządów specjalnych i narzędzi do sprawdzania, naprawy i obsługi oraz sposoby ich użycia.



Spis treści:


Do Czytelników

1. Wiadomości wstępne

1.1. Ogólna charakterystyka samochodu
1.2. Wskazówki eksploatacyjne
1.2.1. Zasady prawidłowego użytkowania
1.2.2. Jazda w różnych warunkach
1.2.3. Materiały eksploatacyjne.
1.3. Wiadomości warsztatowe.
1.3.1. Połączenia gwintowe
1.3.2. Pasowania.
1.3.3. Chropowatość powierzchni
1.3.4. Obróbka cieplno-chemiczna.
1.3.5. Pomiary twardości
1.3.6. Mycie i oczyszczanie części
1.3.7. Naprawa odlewów żeliwnych
1.3.8. Wyważanie.
1.3.9. Iskiernik ostrzowy.
1.3.10. Określenia i oznaczenia dotyczące silnika
1.3J1. Podstawowe wielkości fizyczne w międzynarodowym układzie jednostek

2. Silnik

2.1. Budowa silnika
2.1.1. Kadłub i układ tłokowo-korbowy.
2.1.2. Głowica i układ rozrządu.
2.1.3. Układ smarowania
2.1.4. Układ chłodzenia
2.1.5. Układ zasilania
2.1.6. Układ przewietrzania komory korbowej.
2.2. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
2.3. Demontaż i montaż silnika.
2.3.1. Wymontowanie silnika bez skrzynki biegów
2.3.2. Wymontowanie silnika ze skrzynką biegów
2.3.3. Demontaż silnika.
2.3.4. Montaż silnika
2.3.5. Wmontowanie silnika bez skrzynki biegów
2.3.6. Wmontowanie silnika ze skrzynką biegów
2.3.7. Kontrola prawidłowości montażu silnika.
2.4. Weryfikacja i naprawa silnika.
2.4.1. Kadłub silnika
2.4.2. Tłoki, sworznie, pierścienie, korbowody.
2.4.3. Wał korbowy, panewki, koło zamachowe, uszczelnienia, łożysko wałka sprzęgłowego
2.4.4. Głowica, prowadnice, zawory, sprężyny.
2.4.5. Wał rozrządu
2.4.6. Popychacze, drążki popychaczy, dźwignie zaworów, osie i wsporniki
2.4.7. Pompa oleju, filtr odśrodkowy, filtr bocznikowy, czujnik ciśnienia oleju
2.4.8. Pompa wody, chłodnica, termostat, wentylator ze sprzęgłem elektromagnetycznym, czujnik temperatury wody
2.4.9. Zbiornik paliwa, pompa, gaźnik.
2.5. Kontrola prawidłowości montażu i regulacja silnika.

3. Sprzęgło

3.1. Budowa sprzęgła.
3.2. Sterowanie sprzęgłem
3.3. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
3.4. Demontaż i montaż sprzęgła
3.4.1. Wymontowanie i wmontowanie sprzęgła.
3.4.2. Demontaż i montaż pierścienia dociskowego
3.4.3. Wymontowanie i wmontowanie układu sterowania sprzęgłem
3.4.4. Demontaż i montaż wspornika pedałów.
3.5. Weryfikacja i naprawa sprzęgła.
3.5.1. Pierścień dociskowy
3.5.2. Tarcza sprzęgła
3.5.3. Układ sterowania sprzęgłem
3.6. Odpowietrzanie i regulacja układu sterowaniasprzęgłem

4. Skrzynka biegów.

4.1. Budowa skrzynki biegów.
4.1.1. Wewnętrzny mechanizm zmiany biegów.
4.1.2. Synchronizator
4.1.3. Zewnętrzny mechanizm zmiany biegów.
4.2. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
4.3. Demontaż i montaż skrzynki
4.3.1. Wymontowanie i demontaż skrzynki biegów
4.3.2. Montaż skrzynki biegów.
4.3.3. Wmontowanie skrzynki biegów do samochodu.
4.3.4. Kontrola prawidłowości montażu skrzynki biegów
4.4. Weryfikacja i naprawa skrzynki biegów.
4.4.1. Obudowa, pokrywy, uszczelki i uszczelniacze.
4.4.2. Koła zębate, wałki, łożyska
4.4.3. Piasta i tuleja przesuwna synchronizatora
4.4.4. Wałki i widełki włączania biegów
4.4.5. Tylna pokrywa obudowy skrzynki biegów
4.5. Kontrola po naprawie
4.6. Zewnętrzny mechanizm zmiany biegów sterowany dźwignią przy kierownicy
4.6.1. Budowa zewnętrznego mechanizmu zmiany biegów
4.6.2. Weryfikacja i naprawa zewnętrznego mechanizmu zmiany biegów

5. Wał napędowy.

5.1. Budowa wału napędowego.
5.2. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
5.3. Demontaż i montaż wału napędowego.
5.3.1. Wymontowanie i wmontowanie wału napędowego
5.3.2. Demontaż i montaż podpory wału napędowego.
5.4. Weryfikacja i naprawa.
5.4.1. Przedni wał napędowy
5.4.2. Tylny wał napędowy
5.4.3. Przegub elastyczny i podpora wału napędowego.

6. Tylny most

6.1. Budowa tylnego mostu
6.2. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
6.3. Demontaż i montaż tylnego mostu
6.3.1. Wymontowanie i demontaż tylnego mostu
6.3.2. Montaż i wmontowanie tylnego mostu.
6.3.3. Wymontowanie i wmontowanie półosi.
6.3.4. Wymontowanie i wmontowanie obudowy przekładni głównej
6.4. Weryfikacja i naprawa tylnego mostu.
6.4.1. Pochwa tylnego mostu
6.4.2. Półoś
6.4.3. Przekładnia główna
6.4.4. Regulacja przekładni głównej i mechanizmu różnicowego
6.5. Kontrola prawidłowości montażu

7. Zawieszenie przednie.

7.1. Budowa przedniego zawieszenia.
7.2. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
7.3. Demontaż i montaż przedniego zawieszenia
7.3.1. Wymontowanie amortyzatora z samochodu
7.3.2. Wymontowanie przedniego zawieszenia z samochodu,
7.3.3. Wmontowanie przedniego zawieszenia do samochodu
7.3.4. Wmontowanie amortyzatora do samochodu
7.4. Weryfikacja i naprawa przedniego zawieszenia.
7.4.1. Wahacze przedniego zawieszenia, zwrotnica, łożyska
7.4.2. Drążki reakcyjne i stabilizator.
7.4.3. Sprężyny i poprzeczka przedniego zawieszenia.
7.4.4. Amortyzator przedni
7.4.5. Koła
7.5. Kontrola i regulacja ustawienia przednich kół.

8. Zawieszenie tylne

8.1. Budowa tylnego zawieszenia
8.2. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
8.3. Demontaż i montaż tylnego zawieszenia
8.4. Weryfikacja i naprawa tylnego zawieszenia
8.4.1. Resory
8.4.2. Tuleje gumowo-metalowe i zderzaki gumowe.
8.4.3. Amortyzator tylny.
8.5. Zawieszenie tylne bez drążków reakcyjnych
8.5.1. Demontaż i montaż tylnego zawieszenia.
8.5.2. Weryfikacja i naprawa tylnego zawieszenia.

9. Układ kierowniczy

9.1. Budowa układu kierowniczego.
9.1.1. Przekładnia kierownicza.
9.1.2. Drążki kierownicze.
9.2. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
9.3. Demontaż i montaż układu kierowniczego
9.3.1. Wymontowanie przekładni kierowniczej z samochodu
9.3.2. Wymontowanie wałów kierownicy
9.3.3. Demontaż i montaż przekładni kierowniczej
9.3.4. Wmontowanie przekładni kierowniczej i wałów kierownicy
9.3.5. Wymontowanie i wmontowanie drążków kierowniczych
9.4. Weryfikacja i naprawa układu kierowniczego.
9.4.1. Przekładnia kierownicza.
9.4.2. Drążki kierownicze i dźwignia pośrednia ze wspornikiem
9.4.3. Wał górny kierownicy z wałem pośrednim i wspornikiem
9.5. Budowa układu kierowniczego ze sztywnym wałem kierownicy
9.6. Demontaż i montaż układu kierowniczego ze sztywnym wałem kierownicy
9.6.1. Wymontowanie przekładni kierowniczej z samochodu
9.6.2. Demontaż i montaż przekładni kierowniczej ze sztywnym wałem
9.6.3. Wmontowanie przekładni kierowniczej.
9.7. Weryfikacja i naprawa układu kierowniczego ,

10. Układ hamulcowy.

10.1. Budowa układu hamulcowego
10.1.1. Urządzenie wspomagające hamulców.
10.1.2. Pompa hamulcowa
10.1.3. Zacisk hamulca przedniego koła.
10.1.4. Korektor hamowania kół tylnych.
10.1.5. Zacisk hamulca tylnego koła
10.1.6. Hamulec pomocniczy
10.2. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
10.3. Demontaż i montaż układu hamulcowego
10.3.1. Wymontowanie i wmontowanie zacisków hamulców przednich kół
10.3.2. Wymontowanie i wmontowanie zacisków hamulców tylnych kół
10.3.3. Wymontowanie i wmontowanie układu sterowania pompą hamulcową.
10.3.4. Wymontowanie i wmontowanie korektora hamowania
10.4. Weryfikacja i naprawa układu hamulcowego
10.4.1. Układ sterowania pompą hamulcową
10.4.2. Pompa hamulcowa
10.4.3. Zacisk hamulca przedniego koła.
10.4.4. Zacisk hamulca tylnego koła.
10.4.5 Tarcze hamulców.
10.4.6. Korektor hamowania tylnych kół.
10.4.7. Przewody i złącza.
10.5. Odpowietrzanie i regulacja układu hamulcowego
10.6. Układ hamulcowy jednoobwodowy

11. Wyposażenie elektryczne

11.1. Opis wyposażenia elektrycznego.
11.1.1. Obwód zasilania.
11.1.2 Obwód zapłonu
11.1.3. Obwód rozruchu.
11.1.4. Obwody wskaźników
11.1.5. Obwody oświetlenia i sygnalizacji
11.1.6. Obwody urządzeń pomocniczych i zabezpieczających
11.2. Wykrywanie i usuwanie niedomagań
11.3. Weryfikacja i naprawa zespołów wyposażenia elektrycznego
11.3.1. Akumulator.
11.3.2. Alternator.
11.3.3. Regulator napięcia.
11.3.4. Przekaźnik sygnalizacji ładowania
11.3.5. Rozdzielacz
11.3.6. Cewka zapłonowa i świece zapłonowe
11.3.7. Rozrusznik
11.3.8. Oświetlenie i sygnalizacja

12. Nadwozie

12.1. Naprawy bieżące nadwozia.
12.1.1. Drzwi przednie.
12.1.2. Drzwi tylne, pokrywa osłony silnika i pokrywa bagażnika
12.1.3. Szyba przednia i tylna.
12.1.4. Nakładki tablicy rozdzielczej.
12.2. Naprawy uszkodzeń powierzchni nadwozia.
12.3. Naprawy uszkodzeń emalii.
12.5. Okresowe zabezpieczenie przed korozją spodu i przestrzeni zamkniętych nadwozia.,.

13. Samochód Polski FIAT 125P Kombi.

13.1. Charakterystyka techniczna
13.2. Uwagi o naprawie
13.2.1. Wał napędowy
13.2.2. Zawieszenie
13.2.3. Hamulce
13.2.4. Wyposażenie elektryczne.

14. Obsługa samochodu

14.1. Czynności obsługowe i przebiegi międzyobsługowe
14.2. Sposób przeprowadzania obsług.



ZAŁĄCZNIKI


1. Narzędzia specjalne do napraw.
2. Odmiany silników samochodu 125P
Bibliografia





WYDAWCA - WKŁ Warszawa 1974r.
AUTOR - Jerzy Kowal
STROM - 348
FORMAT - B5
STAN - db




POLECAM 100 %%%