Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa gości w recepcji WSiP Drogoń KRAKOW NOWY

02-02-2014, 7:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik knk24
numer aukcji: 3911206340
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 1   
Koniec: 02-02-2014 07:46:51

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

knk24

MOJE DANE

31-055 KRAKÓW
UL.MIODOWA 4
TEL.12[zasłonięte]422-19
KOM. 665 [zasłonięte] 722

[zasłonięte]@interia.pl
 [zasłonięte]@neostrada.pl

OPŁATY ZA PRZESYŁKI


WYSYŁKA POCZTA POLSKA

WPŁATA NA KONTO

STANDARDOWA
10,00 ZŁ
PRIORYTETOWA
15,00 ZŁ
ZA POBRANIEM PRZESYŁKA

PRIORYTETOWA
25,00 ZŁ
ODBIÓR OSOBISTY
0 ZŁ

ZAKUPY Z GWARANCJĄ

KAŻDĄ KSIĄŻKĘ

PAKUJEMY

W

KARTON

 


Serdecznie witamy na naszej aukcji. Sprzedawane przez nas książki są nowe, oferujemy wysyłkę tylko rejestrowanymi przesyłkami, dzięki temu masz 100% gwarancji, że przesyłka dotrze do Ciebie szybko i bez problemów. Życzymy udanych zakupów.

knk24  ZAKUPY Z GWARANCJĄ

1. Prowadzimy księgarnię od 1990r. - patrz "o mnie"

2. Na Allegro jesteśmy od 2004r.

3. Kupując u nas mają Państwo gwarancje szybkiej wysyłki

4. W przypadku jakichkolwiek problemów / reklamacji

ewentualne dodatkowe koszty pokrywa nasza firma .

5. Bezpieczne pakowanie w karton .

6 Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę płacisz raz .

7. Każdy zakup dokumentowany jest paragonem z kasy fiskalnej .

8. Na życzenie faktura vat

9. Wysyłka zaraz po wpłacie na konto


 
Obsługa gości w recepcji Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.11 (Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności przestrzegania procedur związanych z obsługą gości w recepcji, sporządzania związanej nimi dokumentacji, przyjmowania płatności w różnych formach, oferowania usług dodatkowych oraz udzielania informacji turystycznej. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, dokumentami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.

Obsługa gości w recepcji WSiP
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]21363
Autor:
Witold Drogoń
Wydawnictwo:
WSiP
Rok wydania:
2013
Oprawa:
broszurowa
Format:
17x24 cm
Strony:
112
Nr dopuszczenia:
9/2013 MEN

O NAS.....
strona o mnie 
dodaj mnie do ulubionych
PŁATNOŚCI
Wpłata na konto:



241[zasłonięte]200400[zasłonięte]00239[zasłonięte]564
ODBIÓR OSOBISTY
KSIĘGARNIA
NA
KAZIMIERZU