Kontakt |
E-mail: [zasłonięte]@agroswiat.pl Telefony: 22[zasłonięte]226-67
512-[zasłonięte]-991 [zasłonięte]500-4567 Fax.: 22[zasłonięte]434-60
|
|
|
Formy płatności |
Tradycyjny przelew na konto Płacę z Allegro Płatność
przy odbiorze
Książki wysyłamy: Pocztą Polską Kurierem Opek
|
|
|
|
Nasze konta: |
721[zasłonięte]200400[zasłonięte]20239[zasłonięte]364
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]51500[zasłonięte]071
|
|
|
|
Koszt wysyłki |
Bez względu na ilość zamówionych tytułów koszt wysyłki doliczany jest
jednokrotnie i zależy od wagi książek. |
|
|
|
|
|
Tytuł |
Obsługa gości w recepcji |
Autor |
Witold Drogoń |
Wydawca |
WSiP |
Rok
wydania |
2013 |
Liczba stron |
112
|
Wymiary |
170
x 245 mm |
Okładka |
miękka |
ISBN |
978[zasłonięte][zasłonięte]21363 |
Nr aprobaty: 9/2013 MEN
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa realizujący treści z zakresu
części 2 kwalifikacji T.11 (Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających).
Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności przestrzegania procedur związanych z
obsługą gości w recepcji, sporządzania związanej nimi dokumentacji, przyjmowania
płatności w różnych formach, oferowania usług dodatkowych oraz udzielania
informacji turystycznej. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami,
dokumentami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej
zastosowania.
|
|
|
|