Tytuł | Obsługa gości (konsumentów) cz. 2 |
Autor | Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja |
Wydawca | Rea |
Liczba stron | 194 |
Wymiary | 165 x 235 mm |
Okładka | miękka |
ISBN | [zasłonięte]978-8344-004-1 |
Nr MEiN: 31/2008
Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych.
Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości.
Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelner i technik organizacji usług gastronomicznych.
Część druga zawiera wiedzę z zakresu:
- Organizacji obsługi gości w pokojach hotelowych (room-service),
- Technik podawania potraw kuchni różnych narodów,
- Serwisu specjalnego oraz przygotowania nakryć specjalnych,
- Planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych,
- Systemów rozliczeń kelnerskich,
- Elementów protokołu dyplomatycznego,
- Rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy,
- Organizacji baru i pracy barmana.