Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa gości konsumentów cz. 2 REA

20-01-2012, 0:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.50 zł     
Użytkownik agroswiat_pl
numer aukcji: 2036400419
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 21:49:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Paczki wysyłane są w ekspresowym tempie.

Książki są dobrze zabezpieczane.

Wystawiamy faktury VAT oraz paragony fiskalne.

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszych innych aukcji:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tytuł Obsługa gości (konsumentów) cz. 2
Autor Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja
Wydawca Rea
Liczba stron 194
Wymiary 165 x 235 mm
Okładka miękka
ISBN [zasłonięte]978-8344-004-1

 

Nr MEiN: 31/2008

 

Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych.

Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości.
Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelner i technik organizacji usług gastronomicznych.
 

Część druga zawiera wiedzę z zakresu:
- Organizacji obsługi gości w pokojach hotelowych (room-service),
- Technik podawania potraw kuchni różnych narodów,
- Serwisu specjalnego oraz przygotowania nakryć specjalnych,
- Planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych,
- Systemów rozliczeń kelnerskich,
- Elementów protokołu dyplomatycznego,
- Rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy,
- Organizacji baru i pracy barmana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Obsługa gości konsumentów cz. 2 REA