Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa gości konsumentów 1 +2 - Szajna

04-06-2012, 7:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 64 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2292125689
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 11   
Koniec: 20-05-2012 15:05:06
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709


 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 

Obsługa gości  konsumentów 1 +2   - Szajna

Obsługa gości 1 ( konsumentów )
Podręcznik do nauki zawodu kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych
Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina

wydawnictwo REA
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8341-804-4
Format: 19.0x25.0cm, 248 stron
Oprawa: Miękka

Opis książki Obsługa gości ( konsumentów ) :
Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych. Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelneri technik organizacji usług gastronomicznych.

Treść podręcznika wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.


Część pierwsza zawiera wiedzę z zakresu:
- podziału, zasad funkcjonowania oraz
- wyposażenia zakładów gastronomicznych,
- wizerunku pracownika obsługi oraz
- postawy wobec gości,- zasad opracowywania kart menu,
- technik przenoszenia i pielęgnacji zastawy stołowej,
- zasad i metod obsługi gości,
- kolejności oraz technik podawania potraw i napojów.

 

Obsługa gości konsumentów 2 podręcznik do nauki zawodu kelner oraz zawodu technik organizacji usług gastronomicznych
technikum i szkoła policealna
Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina

 Wydawnictwo: REA
 ISBN:[zasłonięte]978-8344-004-1
 Format: 18.9x25.0cm
 Ilość stron: 194
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2009 r.

Opis:
 Część druga zawiera wiedzę z zakresu:
- organizacji obsługi gości w pokojach hotelowych
- technik podawania potraw kuchni różnych narodów
- serwisu specjalnego oraz przygotowania nakryć specjalnych
- planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych
- systemów rozliczeń kelnerskich
- elementów protokołu dyplomatycznego
- rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy
- organizacji baru i pracy barmana

okładka