|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl
|
|
|
|
Książkę wysyłam listem poleconym
lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty
na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych
książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on
maksymalnie 10 zł.
|
| |
Obsługa gości
konsumentów 1 +2 - Szajna
Obsługa gości 1 (
konsumentów ) Podręcznik do nauki zawodu kelner oraz technik
organizacji usług gastronomicznych Szajna Renata, Ławniczak
Danuta, Ziaja Alina
wydawnictwo REA wydanie 2009
r. ISBN:[zasłonięte]978-8341-804-4 Format: 19.0x25.0cm, 248
stron Oprawa: Miękka
Opis książki Obsługa gości (
konsumentów ) : Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem
przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w
zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych.
Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i
praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz
funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w
podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej
ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w
obsłudze gości. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą
programową kształcenia w zawodzie kelneri technik organizacji usług
gastronomicznych.
Treść podręcznika wzbogacają liczne
fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze
przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik
obsługi.
Część pierwsza zawiera wiedzę z zakresu: -
podziału, zasad funkcjonowania oraz - wyposażenia zakładów
gastronomicznych, - wizerunku pracownika obsługi oraz -
postawy wobec gości,- zasad opracowywania kart menu, - technik
przenoszenia i pielęgnacji zastawy stołowej, - zasad i metod
obsługi gości, - kolejności oraz technik podawania potraw i
napojów.
Obsługa gości konsumentów 2
podręcznik do nauki zawodu kelner oraz zawodu technik organizacji
usług gastronomicznych technikum i szkoła policealna Szajna
Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina
Wydawnictwo:
REA ISBN:[zasłonięte]978-8344-004-1 Format:
18.9x25.0cm Ilość stron: 194 Oprawa:
Miękka Wydanie: 2009 r.
Opis: Część druga
zawiera wiedzę z zakresu: - organizacji obsługi gości w pokojach
hotelowych - technik podawania potraw kuchni różnych narodów -
serwisu specjalnego oraz przygotowania nakryć specjalnych -
planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych - systemów
rozliczeń kelnerskich - elementów protokołu dyplomatycznego -
rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy - organizacji baru i
pracy barmana
|
|