Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obraz twórczych pedagogicznie nauczycieli,Nowa

11-06-2015, 2:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.10 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5348099579
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-06-2015 02:43:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Obraz twórczych pedagogicznie nauczycieli,Nowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78040
Wymiar: 16.0x22.5cm
Nr wydania: 2
Seria: -
Ilość stron: 292
Ocena: -
Waga: 0,44 kg
Indeks: 604[zasłonięte]01499KS
Rok wydania: 2012
Wydawca: Adam Marszałek
Autor: Magda-Adamowicz Marzenna
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki


Niniejsza książka zawiera wybór problemów pedeutologicznych ze względu na ich wagę i aktualność, które nabrały znaczenia w obliczu reformy ustroju i edukacji. Poruszane tutaj kwestie pedeutologiczne nurtują autorkę. Ich geneza sięga jeszcze startów zawodowych (najpierw w szkole podstawowej, potem na uniwersytecie i w dwóch szkołach wyższych). Zaledwie kilka zagadnień tej książki ma wcześniejsze korzenie w małych formach pisarskich publikowanych w rozproszonych drukach, które zresztą zaktualizowano i poszerzono.
Fragment Wstępu
Zobacz także...