Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obraz mężczyzny w polskich mediach, K. Arcimowicz

23-01-2014, 21:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik balink
numer aukcji: 3872667492
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 20-01-2014 12:56:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2003
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Niniejsza publikacja stanowi bardzo interesujący przyczynek do wiedzy na temat koncepcji płci, zarówno formułowanych przez kobiety, jak i przez mężczyzn. Autor, stosując interdyscyplinarne ujęcie, przedstawia współczesne teorie dotyczące problematyki męskości, wywodzące się z badań prowadzonych w ramach studiów nad mężczyznami i płcią społeczno-kulturową (rodzajem). Dokonuje także analizy i interpretacji współczesnej wizji mężczyzny obecnej w polskich filmach, czasopismach, podręcznikach szkolnych, reklamach, a nawet propozycjach ustawodawczych.

 

Polecam.