Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obniżanie poziomu przemocy i lęku młodzieży gimnaz

02-01-2015, 1:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.90 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 4861279868
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 1   
Koniec: 02-01-2015 00:59:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.28 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

                   Życzymy udanych zakupów


Księgarnia

WKA MORZYK

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka

ul. Wrocławska 10

58-309 Wałbrzych

 

+48 [zasłonięte] 786 253

 

 wka_[zasłonięte]@interia.pl


 


Wpłata przez allegro


Przelew - przedpłata

płatność na nasze konto bankowe


31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0950002 [zasłonięte] 009883

 


Towar wysyłamy w ciągu 2 dni od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie.

 

Przy zakupie na kilku naszych aukcjach prosimy poczekać na maila z kosztami wysyłki.Koszty przesyłki ponoszą Państwo tylko raz i zależą one od wagi przesyłki.

 

Wszystkie przesyłki wysyłamy 

 

NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM.

 


                                                                                                               

Obniżanie poziomu przemocy i lęku młodzieży gimnazjalnej

Autor/autorzy:
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 130
Rok wydania: 2012

Opis książki

Od wielu lat poszukuje się sposobów przeciwdziałania przemocy szkolnej. Jedną z metod pracy z młodymi ludźmi Autorka przedstawiła właśnie w tej książce, która ma równocześnie wymiar poznawczy i praktyczny. Agnieszka Lewicka-Zelent nie ogranicza się do teoretycznych rozważań na temat lęku i przemocy, ale prezentuje fragment prowadzonego oddziaływania o charakterze wychowawczym. Dzięki ewaluacji programu "Mediacja w szkole" możliwe było empiryczne wskazanie skuteczności warsztatu mediacyjnego realizowanego w grupie młodzieży gimnazjalnej. Pomysł przeprowadzenia zajęć mediacyjnych stanowi rezultat zintegrowania kompetencji mediacyjnych i pedagogicznych autorki, która uważa, że założenia mediacji sądowych można z powodzeniem wykorzystywać do minimalizowania zjawiska przemocy w szkole.