Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OBLICZA KRYZYSU SPOŁECZNEGO W POLSKIEJ SŁUŻB_wys.0

08-06-2014, 11:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.90 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 4285914481
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 08-06-2014 11:12:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.




OBLICZA KRYZYSU SPOŁECZNEGO W POLSKIEJ SŁUŻBIE ZDROWIA

 

 

Gramlewicz Marek


Wydawnictwo: Naukowe ŚLĄSK
Wydanie:  1
Rok: 2007
Oprawa: miękka
Format: 14,5 x 20,5 cm
Stron: 298
ISBN:[zasłonięte]978-8364-502-0






OPIS KSIĄŻKI:


Książka prezentuje opis mechanizmów kryzysu społecznego dotykającego lekarzy i pielęgniarki w Polsce. Publikacja zawiera socjologiczną analizę uwarunkowań stanowiących podłoże kryzysu tego sektora rzeczywistości społecznej. Zamierzeniem autora było bowiem określenie zmian, jakie wywołała reforma służby zdrowia i wprowadzenie Kas Chorych. Zapoczątkowaną wówczas reformę poprzedziła fala strajków na niespotykaną skalę. Dużym atutem książki jest podjęcie analizy kryzysu w służbie zdrowia w perspektywie sześciu lat. Kryzys społeczny w omawianym obszarze życia społecznego miał charakter sektorowego konfliktu społecznego, co pozwoliło na uchwycenie tendencji przemian o charakterze makrospołecznym, wskazując skutki, jakie reforma wywołała. Adresatami książki są lekarze oraz inni przedstawiciele środowiska medycznego, menadżerowie, studenci oraz wszyscy zainteresowani wypracowaniem nowoczesnego kierunku zarządzania służbą zdrowia w Polsce.

 

SPIS TREŚCI:


Wstęp

Rozdział I. Społeczne podłoże kryzysu w służbie zdrowia
1.1. Reorganizacja służby zdrowia
1.2. Przekazywanie zadań z zakresu służby zdrowia samorządom lokalnym
1.3. IJbezpieczcniowo-zaopatrzeniowy model finansowania służby zdrowia

Rozdział II. Koncepcja kryzysu społecznego w służbie zdrowia w okresie przemian
2.1. Wyznaczniki kryzysu społecznego
2.2. Pojęcie kryzysu i jego korclaty
2.3. Kryzys społeczny wśród pracowników ochrony zdrowia

Rozdział III. Metodologia badań
3.1. Przedmiot badań
3.2. Problem i hipoteza badawcza
3.3. Założenia badań struktura społeczno-dcmograficzna badanych
3.4. Przebieg badań

Rozdział IV. Czynniki normatywne kształtujące sytuację kryzysową
4.1. Pojęcie wartości
4.2. Hierarchia wartości kadr medycznych
4.3. Systemy wartości
4.4. Samorządy zawodowe lekarzy i pielęgniarek instytucjonalnym czynnikiem ładu normatywnego
4.5. Kształcenie kadr medycznych
4.6. Dokształcanie służb medycznych
4.7. Konsekwencje systemu edukacyjnego dla pracowników służby zdrowia

Rozdział V. Poziom i standard życia jako determinanty kryzysu społecznego
5.1. Mieszkanie jako podstawa rozwoju rodziny
5.2. Wyposażenie mieszkania jako wyznacznik pozycji społecznej
5.3. Materialny poziom życia
5.4. Sposób spędzania czasu wolnego

Rozdział VI. Zachowania organizacyjne kadr medycznych w okresie zmian
6.1. Specyfika zawodów medycznych
6.2. Wykonywanie zawodów medycznych
6.3. Przejawy kryzysu w pracy kadr medycznych
6.4. Władza w systemie ochrony zdrowia

Rozdział VII. Zmiany wywołane kryzysem
7.1. Przemiany w systemie wartości
7.2. Materialny wymiar funkcjonowania rodziny
7.3. Kierunek zmian w funkcjonowaniu kadr medycznych

Zakończenie

Bibliografia

Inne dokumenty i akty prawne

 

ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

 


© PanelReklamowy


_____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____

FINALIZACJA TRANSAKCJI
1.
Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu
3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

PŁATNOŚC ZA PRZEDMIOT
1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od danej aukcji.
5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

WYSYŁKA PRZEDMIOTU
1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

REKLAMACJE I ZWROTY
1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

KOMENTARZE
1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

zawsze szybko, miło, kompleksowo