Rozwiązanie dedykowane przede wszystkim jednostkom związanym z branżą video pod kątem realizacji materiału video w pomieszczeniach, plenerze (tj. śluby, wesela, eventy kulturalno-rozrywkowe, imprezy sportowe itp.) i/lub w warunkach, które poniekąd wymuszają na operatorze użycie szerokiego kąta w celu 'objęcia' całości sceny; tudzież pragnącym podnieść poziom własnego warsztatu i realizowanych zleceń poprzez zachowanie pełnej kontroli w procesie 'ostrzenia' w wymiarze profesjonalnym oraz zainteresowanych urozmaiceniem filmowych kadrów poprzez zastosowanie ujęć ogólnych, pełnych i amerykańskich.
Płynna, bezstopniowa regulacja przysłony oraz niezwykła kompatybilność z systemami follow focus (dzięki zębatkom) czynią go niezwykle precyzyjnym narzędziem w rękach operatora, gwarantującym pełną kontrolę nad ostrością, a w konsekwencji skutkują uzyskaniem w pełni profesjonalnego materiału video. Najwyższa jakość wykonania oraz szereg przemyślanych rozwiązań odpowiadają za niespotykany komfort użytkowania.
POLECAMY do zastosowań:
filmy
Poszerzaj horyzonty
bądź o krok przed konkurencją
Filmowy Samyang VDSLR 35mm T1.5 AS IF UMC został zaprojektowany do współpracy z lustrzankami cyfrowymi najpopularniejszych marek, wyposażonymi w matryce pełnoklatkowe lub APS-C. Skomplikowana konstrukcja optyczna Samyanga T1.5 35mm AS UMC oparta została na 12 elementach rozmieszczonych w 10 grupach. Do budowy obiektywu wykorzystano dwie soczewki wykonane ze szkła o wysokim współczynniku refrakcji, ograniczając w ten sposób jego wagę i wymiary. W układzie optycznym zastosowano ponadto jedną soczewkę asferyczną, która minimalizuje powstawanie niekorzystnego zjawiska aberracji chromatycznej. Dzięki użyciu wysokiej jakości wielowarstwowych powłok antyrefleksyjnych, obiektyw charakteryzuje się wysokim kontrastem i wiernym odwzorowaniem barw.
W Samyangu T1.5 35mm AS UMC wykorzystany został system soczewek pływających, pozwalający zachować wysoką jakość obrazu na minimalnej odległości ostrzenia. Jego ogniskowa wynosząca 35 milimetrów ma w praktyce bardzo uniwersalny charakter. Po podpięciu do aparatu z matrycą formatu małoobrazkowego otrzymamy jasny szerokokątny obiektyw, który idealnie sprawdzi się podczas plenerów i spokojnego reportażu.
W serii Video DSLR pierścień przysłony pracuje bezstopniowo, co pozwala na płynną jej regulację. Przy rejestracji filmów pozwala to na uzyskanie efektu niedostępnego za pomocą standardowych obiektywów fotograficznych, które najczęściej nie posiadają możliwości sterowania pracą przysłony inaczej niż z poziomu aparatu. Dodatkową zaletą obiektywów marki Samyang przy zastosowaniach video jest precyzyjny i odpowiednio wyskalowany pierścień ustawienia ostrości. Obiektywy serii Video DSLR mogą być również wykorzystywane do normalnego fotografowania.
Konstrukcja optyczna obiektywu SAMYANG T1.5 35mm ED AS UMC oparta została na modelu 35mm f3.8 AS UMC i nawiązuje stylistyką do najnowszych produktów marki Samyang. Jego jasność określona została przy pomocy liczby transmisyjnej T wynoszącej 1,5. Dla ułatwienia odczytu wartości na skali ostrości i przysłony, indeksy naniesione są równolegle do osi optycznej obiektywu.
Cechą charakterystyczną nowego modelu są zębatki, które współpracują z systemem follow-focus, a także pierścień przysłony obracany bezstopniowo. Dzięki tym modyfikacjom możliwe jest niezwykle precyzyjne i bezgłośne operowanie ostrością i głębią ostrości podczas filmowania.
* * *
SPECYFIKACJA;
Ogniskowa: 35 mm Przysłona minimalna: 1.5 Kąt widzenia: 63.1° Minimalna odległość ostrzenia: 0.3 m Przysłona maksymalna: 22 Liczba listków przysłony: 6 Nastawianie ostrości: ręczne Konstrukcja optyczna: 12 soczewek, 10 grup, 1 ASP, 2 HR Dostępne mocowania: Canon EF, Nikon F, Sony A, Sony E Wymiary (dla Canon EF): 111.5 x 83 mm Waga (dla Canon EF): 700g
SPRZĘT FABRYCZNIE NOWY - PROSTO OD DYSTRYBUTORA
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT 23% LUB FAKTURY IMIENNE!
|
|
Adapter szybkiego montażu Manfrotto MN577 |
|
Statyw Avenger + uchwyt docking bracket |
|
Kompletny system Glidecam X-10 |
|
System Glidecam Smooth Shooter |
|
Kompletny system VEST ARM II |
|