WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"
PROBLEMATYKA ZUŻYCIA TECHNICZNEGO OBIEKTÓW SZKOLNYCH ZREALIZOWANYCH W RÓŻNYCH TECHNOLOGIACH
Monografia
Jan Ślusarek, Maria Gorzel - Jaśniok
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Stron: 174
Okładka: miękka
Format: B5
Nakład: 100 + 47 egz.
Spis treści:
WPROWADZENIE
1. PRZYCZYNY I SKUTKI USZKODZEŃ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
1.1. Uwagi ogólne
1.2. Przyczyny i skutki uszkodzenia fundamentów.
1.2.1. Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym rozpoznaniem podłoża gruntowego.
1.2.2. Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym odwodnieniem terenui
1.2.3. Uszkodzenia w wyniku błędów projektowych i wykonawstwa
1.2.4. Uszkodzenia spowodowane korozją betonur
1.2.5. Uszkodzenia wywołane korozją zbrojenia.
1.3. Przyczyny i skutki uszkodzenia ścian
1.3.1. Uszkodzenia spowodowane nierównomiernym osiadaniem fundamentów
1.3.2. Uszkodzenia spowodowane wpływem roślinności
1.3.3. Uszkodzenia spowodowane zmianą warunków pracy konstrukcji.
1.3.4. Uszkodzenia spowodowane wpływami termicznymi.
1.3.5. Uszkodzenia spowodowane błędami projektowymi i wykonawczymi.
1.3.6. Uszkodzenia spowodowane korozją zbrojenia
1.4. Przyczyny i uszkodzenia belek i słupów żelbetowych.
1.4.1. Uszkodzenia spowodowane błędami projektowymi,.
1.4.2. Uszkodzenia spowodowane błędami wykonawstwa.
1.4.3. Uszkodzenia spowodowane błędami montażu.
1.5. Przyczyny i uszkodzenia stropów oraz stropodachów.
1.6. Przyczyny i uszkodzenia drugorzędnych elementów w budynkach
1.6.1. Schody
1.6.2. Tynki.
1.6.3. Balkony i tarasy
2. OCENA ZUŻYCIA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH.
2.1. Trwałość konstrukcji budo wlanych.
2.2. Zużycie obiektów budowlanych.
2.3. Stan formalnoprawny.
2.4. Metody ustalania stopnia zużycia obiektów budowlanych.
2.5. Komputerowy system oceny zużycia technicznego budynków.
3. IDENTYFIKACJA USZKODZEŃ ANALIZOWANYCH OBIEKTÓW SZKOLNYCH.
3.1. Obiekty zrealizowane w technologii tradycyjnej
3.1.1. Elementy konstrukcji.
3.1.2. Elementy ochrony fizycznej.
3.1.3. Odwodnienie terenu
3.1.4. Elementy wykończeniowe
3.2. Obiekty zrealizowane w technologii prefabrykowanej
3.2.1. Elementy konstrukcji.
3.2.2. Elementy ochrony fizycznej.
3.2.3. Odwodnienie terenu
3.2.4. Elementy wykończeniowe
3.3. Obiekty zrealizowane w technologii mieszanej.
3.3.1. Elementy konstrukcji
3.3.2. Elementy ochrony fizycznej
3.3.3. Odwodnienie terenu.
4. ANALIZA PARAMETRÓW ZUŻYCIA OBIEKTÓW SZKOLNYCH.
4.1. Zakres analizy.
4.2. Podstawy statystyki opisowej
4.2.1. Średnia arytmetyczna.
4.2.2. Wariancja
4.2.3. Odchylenie standardowe.
4.2.4. Współczynnik zmienności
4.3. Podstawy wnioskowania statystycznego
4.3.1. Sprawdzanie hipotezy o niezależności za pomocą testuj2.
4.3.2. Korelacja między zmiennymi losowymi Xi 7w statystyce^
4.3.3. Współczynnik korelacji Pearsona.
4.3.4. Test zgodności hirudina tf rozkładu empirycznego z rozkładem normalnym .
4.4. Porównanie parametrów zużycia analizowanych obiektów
4.5. Statystyczna ocena parametrów zużycia analizowanych obiektów
4.5.1. Analiza łączna rozpatrywanych obiektów.
4.5.2. Analiza statystyczna przy podziale na technologie wykonania
4.5.3. Analiza statystyczna przy podziale na czas eksploatacji.
PODSUMOWANIE.
BIBLIOGRAFIA
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK 2.
ZAŁĄCZNIK 3.
STRESZCZENIE.
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Polecamy nasze pozostałe oferty: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|  | Panelealle  |
|
|
|