Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OBD2 Euroscan PL 2011 ELM 327 ver.1.4 b Bluetooth

20-01-2012, 13:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 105 zł      Aktualna cena: 105 zł     
Użytkownik batmax4
numer aukcji: 2008737172
Miejscowość Gdynia
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 215   
Koniec: 18-01-2012 23:04:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Kontakt telefoniczny pod nr. tel.

512[zasłonięte]027 lub 698 [zasłonięte] 325
w godz. od 16 do 21 w dni robocze w soboty i niedziele od 11 do 18
odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
Gdynia-Karwiny

49 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 505508

Bronisław Jóźwiak

81-587 Gdynia

Poli Gojawiczyńskiej 3C/10


 

Wysyłam codziennie po godzinie 16:00 następnego dnia po potwierdzeniu dokonania zakupu
Po zakończeniu aukcji lub skorzystania z opcji "Kup Teraz" proszę potwierdzić zakup emailem oraz wybrać sposób dostawy

Nowy Interfejs diagnostyczny typu ELM 327 Bluetooth

Najnowsza wersja 1.4 b INTERFEJSU ELM327 (Euroscan) Bluetooth

Uniwersalne narządzie do diagnostyki samochodów osobowych i dostawczych dla profesjonalistów i majsterkowiczów. Interfejs wyposażony w multiplekser (automatyczny wybór protokółu) W zestawie oprogramowanie w języku polskim i instrukcja instalacji sterowników, materiały pomocnicze.

 

Interfejs jest kompatybilny z wszystkimi protokółami OBD2:

KWP2000 slow init

KWP2000 fast init

PWM VPWM

ISO9141-2

CAN 11bit/250kB

CAN 11bit/500kB

CAN 29bit/250kB

CAN 29bit/500kB

Diagnostyka OBD2 jest to diagnostyka elektroniki silnika, w niektórych autach można również diagnozować automatyczną skrzynię biegów. System diagnostyczny EOBD2 wprowadzono w europie od 2000r w samochodach benzynowych od 2004 diesel, samochody amerykańskie wszystkie również modele europejskie i azjatyckie wprowadzone na rynek amerykański posiadają system OBD2 od 1996 r , samochody azjatyckie od 2000r. Są wyjątki niektóre wersje europejskie Forda, Opla maja OBD2 od 1[zasłonięte]996-19r

Jeśli nie masz pewności jaki system diagnostyczny jest w twoim aucie, wybierz interesującą cię markę poniżej i kliknij na baner, przejdziesz do tabeli z opisem, gdzie odnajdziesz interesujący cię model i rocznik samochodu, dodatkowo w rubryce (Zalecane oprogramowanie do interfejsu ELM327) są podpowiedzi jakie oprogramowanie w języku polskim najlepiej zastosować do wybranego modelu samochodu.

 

Zapaliła Ci się lampka "CHECK ENGINE" w Twoim samochodzie? To znaczy że system sterujący silnikiem ostrzega Cię w ten sposób, że w silniku wystąpiła awaria i przebieg tej awarii jest zapisany w sterowniku silnika. To może być coś poważnego, albo błąd sporadyczny spowodowany na przykład złą jakością paliwa lub zabrudzonym filtrem powietrza. Teraz juz nie musisz jechać do warsztatu w celu zdiagnozowania auta! Kup interfejs sam to sprawdź i usuń kody usterek!

1.Jeżeli coś szwankuje to dowiesz sie co to jest i jak to naprawić, albo jak rozmawiać z mechanikiem, żeby za dużo nie zapłacić!

2.Jak sam naprawisz to też przyda Ci sie ten interfejs, bo musisz usunąć kody usterek zapisane w pamięci sterownika silnika!

3.Jeśli okaże się że to tylko błąd sporadyczny to wystarczy go skasować i lampka CHECK ENGINE zgaśnie.

Co jeszcze możesz zrobić jeszcze tym interfejsem, przeczytaj koniecznie:

 

Czyta i kasuje bledy DTC we wszystkich samochodach z OBD2

Obsługuje wszystkie protokóły komunikacji łącznie z magistralą CAN

Wyłącza lampkę CHECK ENGINE

Czyta/usuwa kody błędów i podaje ich znaczenie PO POLSKU

Czyta/usuwa kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE się pali)

Czyta/usuwa kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE wyłączony)

Czyta/usuwa zamrożone ramki, które opisują w jakich okolicznościach powstał kod

Sprawdza kiedy błędy lampki CHECK byty ostatnio kasowane

Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)

Mierzy mocy silnika (KM) w programie PCMSCAN

Zaoszczędź kasę, pieniądze które wydasz na interfejs mogą zwrócić się po pierwszym podłączeniu do auta, nie daj się nabijać w butelkę nieuczciwym mechanikom.

To jeszcze nie wszystko!

Pomyśl jak będziesz kupował samochód to skąd będziesz wiedział czy ktoś właśnie przed chwila nie skasował błędów? Albo nie odłączył kontrolki CHECK ENGINE, żeby ukryć usterki? Z ELM 327 od razu będziesz wiedział czy silnik jest w porządku!

W zestawie:

Interfejs typu ELM327 Bluetooth

Instrukcja ze ZDJECIAMI, która pokazuje krok po kroku jak skonfigurować porty

Darmowe oprogramowanie w języku polskim

Instrukcja ręcznego kasowania inspekcji olejowej z poziomu deski w większości samochodów do roku 2004.

Poradnik w którym są opisane podstawy diagnostyki ( standard OBD1 OBD 2/EOBD 2)

Uwaga !!! Do interfejsów ELM 327 typu Bluetooth nie są potrzebne sterowniki.

Wymagania systemowe i sprzętowe:

 

Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Windows 7, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003

Bluetooth w komputerze, laptopie, Pocket-PC (PDA)

Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD

gniazdo OBD2 w samochodzie

Teraz trochę na temat dostępnego oprogramowania, znanym mi oprogramowaniem komercyjnym płatnym w języku polskim jest PCMSCAN, ScanXL, ScanMaster. Oficjalnym przedstawicielem w Polsce firmy Palmerperformance i dystrybutorem oprogramowania PCMSCAN, ScanXL, DashCommand, jest Firma "MARI" możesz to sprawdzić tu >> http://www.palmerperformance.com/distributors.php

Darmowym oprogramowaniem w jeżyku Polskim jest Scantool.net, tu jest link do strony >> http://www.scantool.net/

NOWOŚĆ !!! Oprogramowanie MAXITEST przeznaczone do diagnostyki samochodów

OPEL , FORD , RENAULT wyposażonych w gniazdo OBD2 więcej informacji o oprogramowaniu na innych moich aukcjach

 

 

Baner1.jpg

Płatność:

49 2490 0005 [zasłonięte] 0[zasłonięte]000[zasłonięte] 7208

Bronisław Jóźwiak

81-587 Gdynia

Poli Gojawiczyńskiej 3C/10