|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl
|
|
|
|
Książkę wysyłam listem poleconym lub
paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty
na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek
koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on
maksymalnie 10 zł.
|
| |
O złośliwej dyskredytacji
Manipulowanie wizerunkiem przeciwnika Karwat
Mirosław
wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN wydanie 2007
r. ISBN:[zasłonięte]978-83-14966-6 Format: 16.4x23.4cm, 436
stron Oprawa: Miękka Wydanie: 1
Opis książki O
złośliwej dyskredytacji Manipulowanie wizerunkiem przeciwnika
: Pierwsza synteza wiedzy teoretycznej, ale i praktycznej na
temat istoty i różnych sposobów rozgrywania konkurencji i walki za
pośrednictwem deprecjonowania statusu i dorobku rywali i
przeciwników zamiast prezentowania własnych walorów, osiągnięć i
zasług. Stanowi z jednej strony nader aktualny komentarz do
narastającego "zdziczenia obyczajów politycznych", z drugiej strony
– zdystansowany obraz ponadczasowego repertuaru destrukcyjnej
socjotechniki, manipulacji wizerunkiem adwersarza i manipulacji
świadomością społeczeństwa. Walorem książki jest niewątpliwie
interdyscyplinarny charakter analizy: zespolenie podejścia
socjologicznego, psychologicznego, prakseologicznego, etycznego (w
odróżnieniu od dotychczasowych publikacji mających zwykle określone
nachylenie – językoznawcze, marketingowe,
psychologiczne).
Pozycja przeznaczona dla politologów różnych
specjalności, medioznawców, socjologów, filozofów, etyków,
psychologów (zwłaszcza zajmujących się psychologią społeczną,
psychologią polityki, mechanizmami reklamy i propagandy), pedagogów;
filologów zajmujących się retoryką i erystyką, kulturą języka,
specyfiką języka politycznego; prawników (zwłaszcza zajmujących się
np. prawem prasowym, ochroną dóbr osobistych itp.); specjalistów z
zakresu marketingu politycznego.
|
|