O to chodzi kl.5/2 Zeszyt ćwiczeń STENTOR
ISBN:
|
978[zasłonięte][zasłonięte]34621
|
Strony:
|
72
|
Autor:
|
Maria BIERNACKA-DRABIK
|
Wydawnictwo:
|
STENTOR
|
Zawartość::
|
Książka
|
Format::
|
|
nr dopuszczenia::
|
|
stan magazynowy::
|
|
Poziom::
|
|
Wiek::
|
|
Wersja/rodzaj::
|
|
Ilość::
|
|
pojemność::
|
|
wymiary::
|
|
Producent::
|
|
kolor::
|
|
okładka::
|
|
ilość graczy::
|
|
Licencja::
|
|
|
|
Opis produktu:
Pakiet edukacyjny "O to chodzi!" dla klas 4-6 został stworzony zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej i w pełni umożliwia realizację zawartych w niej celów. Łączy to, co dobre i sprawdzone w tradycyjnym kształceniu polonistycznym, z ujęciem nowatorskim, wychodzącym naprzeciw nowoczesnym realiom współczesnego świata, w jakim porusza się dziecko. Autorki starają się znaleźć złoty środek między rozwijaniem praktycznych umiejętności a wprowadzaniem niezbędnej wiedzy, by nie rezygnując z teorii, kłaść nacisk na funkcjonalność, komunikacyjny charakter nauczania.Podręczniki O to chodzi! kształcą umiejętności ucznia w odbiorze wypowiedzi i wykorzystaniu zawartych w nich informacji, w zakresie analizy i interpretacji tekstów kultury oraz tworzenia samodzielnych wypowiedzi ustnych i pisemnych. Ćwiczenie każdego rodzaju umiejętności ułatwiają niezależne moduły przeznaczone do różnego typu pracy; prowadzą krok po kroku od umiejętności prostszych do bardziej skomplikowanych, od zadań analitycznych do syntetycznych, przy czym zawsze odwołują się do doświadczeń ucznia i wprowadzają nowe treści, wychodząc od tego, co uczeń już wie i co potrafi; ułatwiają nauczycielowi indywidualizację pracy z każdym dzieckiem i zarazem pozwalają dostosować poziom trudności i zakres materiału do konkretnego zespołu uczniowskiego; zostały skonstruowane tak, by nie przeciążać ucznia wiedzą, a kierować ku samokształceniu, umiejętności szukania, gromadzenia i praktycznego wykorzystywania informacji, rozwijać w dziecku twórczą i badawczą postawę oraz ciekawość świata. Autorki stawiają problemy, ale ich nie rozstrzygają - zawarte w podręcznikach różnorodne teksty kultury zostały dobrane i opatrzone poleceniami w taki sposób, by motywować ucznia do refleksji, stawiania pytań, udziału w dyskusji i świadomego uczestnictwa w kulturze i życiu społecznym; są atrakcyjne zarówno pod względem urozmaiconego doboru tekstów literackich (klasycznych i nowych) i proponowanych do nich zadań, jak i pod względem materiału językowego oraz różnorodności ćwiczeń gramatycznych i ortograficznych, a przyjazna, spokojna szata graficzna i ciekawy materiał ilustracyjny inspirują ucznia i wspierają proces kształcenia; zawierają ciekawe, inspirujące i bogato ilustrowane opracowanie większych lektur (po trzy w każdym semestrze), oparte na pomysłowych, atrakcyjnych zadaniach; pozwalają uczniowi na bieżąco sprawdzać zdobytą wiedzę i umiejętności - służy do tego specjalna gra ze startem i metą umieszczona na końcu każdego rozdziału.
kliknij na mapkę aby
powiększyć:
|