Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

O SKUTECZNYM WYWIERANIU WPŁYWU ROGALA

19-06-2014, 18:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 zł     
Użytkownik bazar-wiedzy
numer aukcji: 4259748194
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 19-06-2014 18:38:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Polecamy książki dla fachowców w najtańszych cenach na Allegro

Pamiętaj zawsze możesz do nas zadzwonić
533 [zasłonięte] 038
/ w dni powszednie od 10 do 17 / lub napisać
[zasłonięte]@ksiegarnia-fachowa.pl

 

O SKUTECZNYM WYWIERANIU WPŁYWU

GRZEGORZ ROGALA

 

 

CONCORDIA, B5, 440 STRON

 

   "(...) Całość została napisana w sposób bardzo przystępny, logiczny i wzbogacony przepięknymi metaforami, dzięki którym złożona wiedza o osobowości, o tajnikach ludzkich zachowań staje się dostępna dla osób pozbawionych wykształcenia specjalistycznego w tym zakresie. (...) Z tego swoistego rodzaju przewodnika po sztuce wywierania wpływu na innych mogą korzystać nie tylko specjaliści w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, ale także edukatorzy, wychowawcy środowiskowi i instytucjonalni, andragodzy oraz studiujący oświatę dorosłych".
Prof. zw. dr hab. Bogusław Śliwerski,
 Uniwersytet Łódzki

 "Czytając Twoją książkę, żałuję tylko, że nie napisałeś jej czterdzieści lat temu. Właśnie wtedy najbardziej potrzebowałem takiego wytłumaczenia, tak prostej psychologii w mojej pracy agenta ubezpieczeniowego, dyrektora oddziału i ewentualnie jako wiceprezesa i prezesa wielkich finansowych instytucji. (...) Uważam, że ta książka mogłaby być nie tylko podstawowym podręcznikiem dla wszystkich, którzy np. zajmują się sprzedażą, czy są w pozycjach kierujących sprzedawcami, ale jak najbardziej dla nauczycieli, rodziców i kogokolwiek, kto ma kontakt z ludźmi, gdzie pozytywny wpływ poprowadzi ich do większych osiągnięć."
Marian Miziołek
 C.L.U., Executive Consultant
 Insurance/Financial

Jeśli uważasz za wyjątkowo ważne, aby

- lepiej sobie radzić w życiu,

- łatwiej i skuteczniej osiągać zamierzone cele,

- zwiększyć szansę na udany związek,

- być kochanym,

- mieć wpływ na innych,

- przeciwstawiać się manipulacji,

- sprawnie nawiązywać i podtrzymywać pozytywne kontakty,

- unikać sytuacji prowadzących do niekorzystnych rezultatów,

- pozyskać odpowiednią pozycję społeczną,

- lepiej rozumieć ludzkie zachowania, w tym własne,

- poznać zasady przeprowadzania zmian zachowań i postaw, to ta książka jest dla ciebie.

Jest to niezbędnik dla każdego, kto chce świadomie i celowo wpływać na innych, a szczególnie dla osób pełniących funkcje kierownicze, sprzedażowe i/lub wychowawcze, oraz ogólnie wymagające współdziałania z ludźmi.

Spis treści

Część I Podstawy sukcesu

Ogólnie o wywieraniu wpływu

Model TaO (Trójaspektowego Odwzorowania) - podstawowe koncepcje

Trzy perspektywy postrzegania człowieka

DOS (Dynamiczna Osobowość Scenariuszowa)

Główne czynniki wpływające na zachowanie

Świadomość

Preferencje perspektyw postrzegania świata

Perspektywa fizyczna (głównie emocjonalna)

Perspektywa normatywna (przekonaniowa)

Perspektywa intelektualna (sprawność procesów intelektualnych)

Wywieranie wpływu - Ogólnie o skutecznym wywieraniu wpływu i przyjętych założeniach

Wypadkowa oddziaływań

Ogólnie o procesie wywierania wpływu

Umiejętność nawiązywania kontaktów

Jak odbierane jest wywieranie wpływu?

Ogólna procedura ustalania celu oraz celów pośrednich i koniecznych do ich osiągnięcia działań i zasobów, a co za tym idzie, do upewniania się co do realnych możliwości ich realizacji

Etapy procesu wywierania wpływu

Etap I Ustalanie kategorii celu procesu wywierania wpływu z perspektywy wywierającego wpływ, czyli co chcę osiągnąć, wywierając wpływ

Kategorie celów

Instrukcja przykładowego ustalania celu i jego kategorii

Przykłady etapów wyznaczania celu i jego kategorii

Narzędzia wspierające przy ustalaniu potrzeb dla dokonania zmiany

Etap II Ustalenie (uświadomienie) tła procesu wywierania wpływu

Postrzeganie siebie przez osobę Y (wywierającą wpływ)

Narzędzie wspierające pozyskanie postrzegania siebie przez Y

Postrzeganie obiektu wywierania wpływu (X)

Narzędzie wspierające w pozyskaniu postrzegania osoby X

Postrzeganie sytuacji, w jakiej ma się odbywać proces wywierania wpływu

Narzędzie wspierające w pozyskaniu rozpoznania sytuacji

Etap III Droga wywierania wpływu

Ustalanie drogi wywierania wpływu

Wywieranie wpływu przez osobę Y, osobę trzecią lub grupę

Wywieranie wpływu przez środowisko

Bezpośrednie wywieranie wpływu poprzez fizyczne oddziaływanie

Pośrednie działanie poprzez wprowadzanie informacji

W odniesieniu do świadomości

Narzędzie wspierające w ustalaniu drogi i strategii wywierania wpływu

Etap IV. Dialekt efektywnej komunikacji

Ustalenie dialektu efektywnej komunikacji

Preferowane podstawowe perspektywy postrzegania świata

Kanały percepcyjne

Jak poznać preferencję kanału percepcyjnego?

Kanał wizualny

Kanał audytorialny (werbalny/słuchowy)

Kanał kinestetyczny

Kanał smakowy

Kanał węchowy

Narzędzia wspierające rozpoznanie dialektu komunikacji osoby X

Etap V. Zasady wywierania wpływu, czyli ludzkie uwarunkowania, poprzez które możemy wywierać wpływ

Strategia zbierania informacji wstępnej

Zasady przyjęte jako najbardziej odpowiednie do zamierzonego procesu wywierania wpływu ze względu na jego cel

Co dalej?

440 stron, B5, miękka oprawa ze skrzydełkami