Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

O.S. MAX - 65LA z tłumikiem -=RC4MAX=-

18-01-2012, 22:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 565.90 zł     
Użytkownik rc4max
numer aukcji: 2033553572
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 51   
Koniec: 16-01-2012 17:56:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel. sklep: 32 [zasłonięte] 24, 603 [zasłonięte] 502, 608 [zasłonięte] 508; tel. wysyłka: 32 [zasłonięte] 12, 728 [zasłonięte] 972; e-mail: [zasłonięte]@gmail.com GG: [zasłonięte]57120

 

JESTEŚMY NAJLEPSI!!!

 

RC4MAX Piotr Kopecki

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec

SPOSÓB PŁATNOŚCI

i koszt wysyłki

Za zakupiony towar o dowolnej wartości można zapłacić przelewem na nasze konto:

87 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460754

Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.
ODBIÓR OSOBISTY

Zapraszamy do odbioru osobistego w naszym sklepie

RC4MAX

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec

PN – PT      9 – 18

SOBOTA    10 – 14

O.S. MAX - 65LA z tłumikiem -=RC4MAX=-

Silnik 65 LA jest kolejną propozycją firmy OS ENGINES .
Znakomicie nadaje się do średnich modeli sportowych.

Silniki serii FP spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych.Nowoczesna konstrukcja oraz zastosowane płukanie typu Schnuerle gwarantuje wysokie osiągi, niezawodność i łatwość obsługi. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów silników i ich wysoką trwałość.

Dane techniczne:

    * pojemność: 10,5ccm
    * moc:1.7kM/16000 obr/min
    * obroty robocze:2[zasłonięte]000-160 obr/min
    * ciężar silnika:535g.
    * ciężar silnika z tłumikiem:684g.
    * proponowane śmigła std. i sport.:12x7~8/ 13x6~8



Zabezpieczenia silnika.


   1. Prawidłową prace i dużą trwałość silnika zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i jego przechowywania.
   2. Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki są są największym wrogiem silników niezabezpieczonych przecież filtrem powietrza.
   3. Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
   4. W przypadku lądowania w polu, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem, a w przypadku dostania się piachu do środka silnika, również wnętrze silnika. Nie wolno kręcić śmigłem zapiaszczonego silnika.
   5. Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu spowodować może korozje elementów silnika.W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świece  i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem AFTER RUN.
   6. Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić śmigłem.

 

 

Zapraszamy także na inne nasze aukcje:

 

Sprzedawane przedmioty posiadamy fizycznie w sklepie, dzięki temu natychmiast realizujemy wysyłki.

 

UWAGA!!!

PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI proszę sprawdzić w obecności listonosza lub kuriera CZY NIE JEST USZKODZONA.

 

Jeśli są jakieś uszkodzenia proszę kazać spisać kurierowi/listonoszowi protokół szkody. Jest to podstawa do uznania ewentualnej reklamacji. Uszkodzone przesyłki bez protokołu szkody nie będą uwzględniane do reklamacji!!!

Z powodu dużej liczby zaginięć paczek pobraniowych na poczcie, wszystkie pobrania na kwotę przekraczającą 100 zł będą realizowane firmą kurierską.

Za wynikłe utrudnienia bardzo przepraszamy.

 

JESTEŚMY NAJLEPSI!!!

 

RC4MAX Piotr Kopecki

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec