Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

O pięknym dźwięku gitary klasycznej

09-07-2014, 22:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.20 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4319912625
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 09-07-2014 22:20:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

O pięknym dźwięku gitary klasycznej
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]20307
Wymiar: 21.0x30.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 84
Ocena: -
Waga: 0,24 kg
Indeks: 651[zasłonięte]02884KS
Rok wydania: 2014
Autor: Gromolak Waldemar
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Muzyczne Absonic

Opis książki


Książka powstała na podstawie pracy doktorskiej Waldemara Gromolaka, napisanej pod kierunkiem prof. zw. Piotra Zaleskiego pod tytułem: ˝Prawidłowe opanowanie gitarowych technik apoyando oraz tirando kluczem do swobodnego wyrażania myśli muzycznych˝. Książka składa się z 3 rozdziałów. W pierwszym z nich autor omawia szczegółowo podobieństwa i różnice między obiema technikami i wychodząc od szczegółów (budowa dłoni, sposób piłowania paznokci, rościąganie mięśni) przechodzi do zaopatrzonych komentarzem, konkretnych ćwiczeń pomagających prawidłowo opanowac i doskonalic obie techniki. Rodział drugi, przeznaczony dla nauczycieli nosi tytuł ""Świadomość dźwieku w pracy z uczniem"". W trzcim rozdziale, na podstawie fragmentów dzieł A. Tansmana, L. Brouwera, A. Barrios- Mangorea, M. M. Ponca, autor pokazuje i dokładnie omawia jak prawidłowe zastosowanie apoyando i tirando wpływa na ostateczne brzmienie utworu. Dzięki tak obszernemu podejścu do tematu ksiązkia może być przydatna zarówno samoukom, uczniom szkół muzycznych, jak i nauczycielom.
Zobacz także...