Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

O KSZTAŁTOWANIU POJĘĆ w KLASACH NIŻSZYCH

15-05-2014, 16:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 13 zł      Aktualna cena: 9.99 zł     
Użytkownik net-mart
numer aukcji: 4244377722
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 1   
Koniec: 25-05-2014 16:46:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"O KSZTAŁTOWANIU POJĘĆ w KLASACH NIŻSZYCH",  T.POZNAŃSKA ; WSiP ;  stan : plus  db : pieczątki; przesyłka polecona : 8,50 zł.



SPIS TREŚCI :


WPROWADZENIE............................      5

I ZAGADNIENIE KSZTAŁTOWANIA POJĘĆ W KLASACH NIŻSZYCH.  .     10

1. Teoriopoznawcze, psychologiczne i dydaktyczne podstawy kształtowania pojęć .
2. Proces kształtowania pojęć...............   31

II.  OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PROWADZONYCH BADAŃ    ....    54
1. Cele badań i ich główne założenia....................    54
2. Narzędzie badawcze. Konstrukcja i wykorzystanie testu słownikowego ...    63
3. Dobór szkół i organizacja badań.....................    82

III.  ZASÓB POJĘĆ U DZIECI KLAS II i III W ŚWIETLE BADAŃ ....    89
1. Uwagi wstępne............................    89
2. Analiza ogólnych wyników badań....................    90
3. Poziom wykonania zadań testowych w zależności od klasy szkolnej i środowiska  .......    99

IV. CHARAKTERYSTYKA WYKONANIA ZADAŃ TESTOWYCH .   .   115
1. Uwagi wstępne...........,,.................   115
2. Znajomość nazw graficznie  przedstawionych przedmiotów..........   115
3.  Wiedza o przedmiotach........................  .   122
4.  Pojęcia nadrzędne. Zasób nazw a znajomość ich treści    ..........   126
5. Umiejętność klasyfikowania pojęć....................   140
6. Zastosowanie pojęć.....................  144

V. NORMY CENTYLOWE BATERII TESTÓW SŁOWNIKOWYCH   ....   151
1.  Normy centyiowe dla klas szkolnych i dla pojedynczego ucznia.......   151
2.  Karty profilowe dla oddziałów klas II i III wybranych szkół........   160

VI. UOGÓLNIENIA, WNIOSKI. ZAKOŃCZENIE.............   163

ANEKS
1. Instrukcja do badania zasobu pojęć u dzieci klas II i III za pomocą baterii testów słownikowych...   170
2. Test słownikowy.............................   174
3. Tablice.......................   181

BIBLIOGRAFIA.............................   185