Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

O EFEKTYWNOSCI NAUCZANIA PROBLEMOWEGO Kupisiewicz

28-02-2012, 15:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7.50 zł     
Użytkownik pajarzy
numer aukcji: 2030325760
Miejscowość Rogoźno Wlkp.
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 21:02:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




O mnie Moje Aukcje Moje Komentarze





TYTUŁ:
O efektywności nauczania problemowego
AUTOR:
Czesław Kupisiewicz
WYDAWNICTWO:
PWN Warszawa
ROK WYDANIA:
1965
ILOŚĆ STRON:
203
OPRAWA:
Twarda, obwoluta
STAN OGÓLNY:
Bardzo dobry
INFORMACJE DODATKOWE:
Zabrudzenia, przetarcia obwoluty, pożółkłe strony

Spis treści :
Przedmowa
Przedmowa do wydania IV
Rozdział I. Przedmiot, hipoteza i organizacja badań
1. Hipoteza, przedmiot i cele badań
2. Metodologiczne podstawy badań
3. Organizacja i przebieg eksperymentu
4. Dokumentacja badań
Rozdział II. Analiza lekcji eksperymentalnych z fizyki
1. Materiał nauczania i podział na jednostki lekcyjne
2. Analiza słowno-poglądowego nauczania fizyki w klasie ósmej
3. Analiza lekcji fizyki w klasie ósmej prowadzonych typową metodą laboratoryjną
4. Analiza lekcji fizyki w klasie ósmej prowadzonych zgodnie z założeniami hipotezy
Rozdział III. Analiza lekcji eksperymentalnych z chemii
1. Podstawy organizacyjne badań w zakresie nauczania chemii
2. Wpływ metod nauczania na przebieg procesu uczenia się chemii
3. "Wpływ metod na przebieg procesu nauczania chemii
Rozdział IV. Problemy konkretne i spekulatywno-abstrakcyjne w nauczaniu geometrii
1. Organizacja i przebieg" badań
2. Znaczenie problemów konkretnych w nauczaniu geometrii
3. Przykłady lekcji geometrii poświęconych rozwiązywaniu problemów konkretnych i spekulatywno-abstrakcyjnych
Rozdział V. Analiza lekcji eksperymentalnych z biologii
1. Przykłady lekcji biologii
2. Analiza lekcji biologii
3. Rola obserwacji w rozwiązywaniu problemów biologicznych
Rozdział VI. Wyniki eksperymentu w zakresie uzyskanych przez uczniów wiadomości
1. Badania próbne
2. Wyniki eksperymentu w zakresie nauczania fizyki
3. Wyniki eksperymentu w zakresie nauczania chemii
4. Wyniki eksperymentu w zakresie nauczania geometrii
5. Wyniki eksperymentu w zakresie nauczania biologii
Rozdział VII. Wyniki eksperymentu w zakresie kształcenia zdolności poznawczych uczniów
1. Rozwiązywanie problemów a proces „żywego" spostrzegania -na lekcji
2. Wpływ rozwiązywania problemów na trwałość przyswajanej przez uczniów wiedz3r .
3. Wpływ rozwiązywania problemów na rozwój samodzielności myślenia uczniów
Uwagi końcowe i wnioski
Aneksy
Wykaz prac cytowanych
Streszczenie w języku rosyjskim
Streszczenie w języku francuskim