Bardzo często podczas odbierania bagażu na lotnisku, czy dworcu okazuje się, że nie jest on w takim samym stanie w jakim go nadawaliśmy- zdarzają się liczne uszkodzenia typu ułamane kółka, powyginane stelaże, rozdarcia materiału, ułamane podpórki, pęknięcia powłok policarbonowych całych walizek, uszkodzenia zamków, suwaków, jednym zdaniem
uszkodzenia wszystkiego, co uszkodzić się da.
Gdy już zauważymy takie uszkodzenie i zgłosimy reklamacje przewoźnikowi zazwyczaj dostajemy polecenie o uzyskanie opinii o stanie bagażu i możliwości, bądź niemożliwości jego naprawy.
Dalszy proces z mojej strony wygląda następująco:
1. Przyjeżdżasz do mojej pracowni, która znajduje się na
UL.PIĘKNEJ 58 W WARSZAWIE
pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-18.00,
w soboty od 11.00 do 13.00
Przywozisz ze sobą uszkodzony bagaż,lub zdjęcie uszkodzenia-np. w telefonie czy tablecie- a ja opisuje uszkodzenie i wystawiam Oświadczenie, jego koszt to 34,00zł, rozliczenie gotówkowe na miejscu.
2.Wysyłasz na adres mailowy [zasłonięte]@wp.pl krótki opis uszkodzenia, oraz zdjęcie poglądowe tego, co zostało uszkodzone, robisz przelew 34,00zł na konto podane w danych allegro, lub przez system PAYU, ja wysyłam do Ciebie skan oświadczenia na adres mailowy, a oryginał dosyłam listem na wskazany przez Ciebie adres.
3.Dzwonisz pod numer 22 [zasłonięte] 99 w godzinach 11.00-18.00,
w soboty od 11.00 do 13.00 i ustalamy szczegóły wystawienia/odbioru oświadczenia.
Do każdej z wybranych opcji wraz z oświadczeniem otrzymasz również fakturę na podstawie której będziesz mógł starać się o zwrot kosztów wystawionego pisma.
Oświadczenia o nienaprawialności bagażu wystawiam z powodzeniem od kilku lat, ich skuteczność jest jak dotąd 100%- nie zdarzyło się nigdy, aby ktoś go nie uwzględnił.
Chcąc uniknąć niepotrzebnych pomyłek i niejasnych sytuacji informuję, że wystawiam oświadczenia tylko w uczciwy i niekrzywdzący nikogo sposób-
nie wystawie go np. nie widząc uszkodzonego bagażu, czy to na zdjęciach, czy na żywo.
Zapraszam niniejszym wszystkie Linie Lotnicze, oraz wszystkie inne firmy
przewozowo- transportowe do współpracy- korzyść jest zawsze obopólna- Klient ma naprawiony bagaż, państwo macie bezspornie rozwiązany problem, ja mam pracę :-)
Pozdrawiam oraz zapraszam
R BAG
Bartłomiej Czajkowski