Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NVIDIA QUADRO 5000 2,5GB 320BIT GDDr5 FV. GWAR. 6m

29-09-2014, 16:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 199.99 zł      Aktualna cena: 1 199.99 zł     
Użytkownik FORMAX_IT
numer aukcji: 4610266865
Miejscowość JAWORZNO / KATOWICE / KRAKÓW
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 486   
Koniec: 29-09-2014, 15:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Seria: GTX 7xx
Pamięć [MB]: 2500
Złącze: DVI, DisplayPort

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Formax

  • O firmie
  • Nasze aukcje
  • Napisz do nas
  • Zobacz komentarze
  • Dodaj do ulubionych
Wysyłka Sprawdź przesyłkę
Płatności

KONTO BANKOWE
21 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 536252

DO KAŻDEGO ZAKUPU WYSTAWIAMY PARAGON LUB NA ŻYCZENIE KLIENTA - FAKTURĘ VAT

Nasze sklepy

Czynne:
PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK 10:00-17:00



Katowice
ul. Gliwicka 150
515 [zasłonięte] 871

Magazyn
Chrzanów/Zagórze
ul. Wyrowcowa 30A
503 [zasłonięte] 340

Giełda Kraków
ul. Balicka 56
Stanowisko 297-298
503 [zasłonięte] 340
515 [zasłonięte] 871



Karta Graficzna Nvidia Quadro 5000 1199,99 zł

Profesjonalne rozwiązania graficzne NVIDIA® Quadro®

5000, skonstruowane w oparciu o nowatorską 

architekturę NVIDIA Fermi, integrują w sobie wysoką 

wydajność obliczeń i zaawansowane możliwości 

wizualizacyjne, zmieniając współczesne sposoby pracy 

nad projektami.


 

Porównanie z poprzednią wersją:

Jak widać przy niewiele większym poborze napięcia grafika oferuje zdecydowanie większą wydajność !!

Cechy i możliwości GPU

    Architektura NVIDIA®CUDAnowej generacji

    Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowaNVIDIA CUDAo kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, 
    oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

    NVIDIA®Parallel DataCache

    Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. 
    Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

    Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

    Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także 
    realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

    Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

    Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych 
    rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania 
    (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

    Obsługa pamięci ECC

    Spełnia najostrzejsze wymagania stawiane przez aplikacje o krytycznym znaczeniu, dzięki czemu gwarantuje bezkompromisową precyzję
    obliczeń i niezawodność stacji roboczych. Oferuje ochronę przechowywanych w pamięci informacji w celu poprawienia integralności wykorzystywanych przez aplikacje danych.

    Silnik NVIDIA GigaThread

    Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość 
    równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

    Podwójne silniki kopiujące

    Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się 
    równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

    Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

    Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z 
    modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

    Szybki transfer tekstur 3D

    Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

    Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

    Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu 
    danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

    Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

    Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem 
    sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

Jakość obrazu

    Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

    Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty 
    związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

    Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

    Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową
    jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

    Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

    Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach,
    które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

    Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

    Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania,
    teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

Funkcje związane z wyświetlaniem

    Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu

    Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, 
    fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), 
    DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.

    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów

    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, 
    zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.

    Cyfrowy potok wideo NVIDIA®Quadro®

    Cyfrowy potok wideo Quadrojest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie 
    w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym,
    jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.

    Rozwiązanie NVIDIA®Quadro®G-Sync

    Opcjonalna karta Quadro G-Sync jest zaawansowanym rozwiązaniem umożliwiającym synchronizację klatek pomiędzy układami GPU i zapewniającym sposób
    synchronizacji z zewnętrznym źródłem (house sync). G-Sync pozwala na korzystanie w zaawansowanych systemach wizualizacyjnych z wielu pracujących 
    unisono projektorów lub wyświetlaczy, udostępniając w ten sposób niezrównany poziom realizmu i lepsze sposoby współpracy.

    NVIDIA®3D Vision Pro

    Wchodzące w skład rozwiązania3D Vision Prozaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D
    udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk,
    poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.

    Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL

    Poczwórnie buforowany tryb stereoOpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.

    Profesjonalna synchronizacja stereo 3D

    Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. 
    Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.

Wsparcie od strony programowej

    Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA

    Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także 
    rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacjaCUDAzapewnia akcelerację w takich dziedzinach, 
    jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.

    Programowanie w Cg

    Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego 
    tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.

    Współpraca z Microsoft®Windows®7

    Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemuWindows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych 
    bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.

    Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0

    Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w 
    OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.

    Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych

    Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu
    aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.

    Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA

    Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły
    SceniXiOptiX– wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.

    Technologia NVIDIA®SLI®

    TechnologiaSLI Multi-OSumożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje
    pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące 
    go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformachSLI Multi-OS.

    NVIDIA®Multi-OS

    TechnologiaNVIDIA Multi OSumożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które 
    to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów
    przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformachSLI Multi-OS.

    Technologia NVIDIA®SLI®Mosaic

    Technologia NVIDIA SLI Mosaicumożliwia na pojedynczej stacji roboczej z certyfikatem SLI transparentne skalowanie obszaru wyświetlania dowolnej 
    aplikacji na nawet cztery kanały wyświetlania, włączając wsparcie dla projekcji 4K, przy zachowaniu pełnej wydajności. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformach Quadro SLI.

Standard przemysłowy

    Kompatybilność ze standardowymi architekturami

    Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.

    Ultracicha konstrukcja

    Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.




Boisz się usterki ?? NIE MUSISZ !! Na sprzęt udzielamy pisemnej gwarancji, której okres trwania wynosi 6 miesięcy !!




JEDYNA TAKA OKAZJA NA ALLEGRO!!



ZAUFAJ NASZEJ FIRMIE!!!!



Przeczytaj nasze

(kliknij)


Nie jesteś pewien ? masz jakieś pytania? Dzwoń !
Nasi pracownicy chętnie pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania !