Porównanie z poprzednią wersją:
Jak widać przy niewiele większym poborze napięcia grafika oferuje zdecydowanie większą wydajność !!
Cechy i możliwości GPU
Architektura NVIDIA®CUDA™nowej generacji
Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowaNVIDIA CUDAo kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe,
oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
NVIDIA®Parallel DataCache™
Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną.
Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki
Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także
realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych
Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych
rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania
(CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Obsługa pamięci ECC
Spełnia najostrzejsze wymagania stawiane przez aplikacje o krytycznym znaczeniu, dzięki czemu gwarantuje bezkompromisową precyzję
obliczeń i niezawodność stacji roboczych. Oferuje ochronę przechowywanych w pamięci informacji w celu poprawienia integralności wykorzystywanych przez aplikacje danych.
Silnik NVIDIA GigaThread™
Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość
równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Podwójne silniki kopiujące
Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się
równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®
Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z
modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Szybki transfer tekstur 3D
Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)
Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu
danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA)
Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem
sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.
Jakość obrazu
Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)
Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty
związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0
Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową
jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K
Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach,
które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA
Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania,
teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.
Funkcje związane z wyświetlaniem
Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu
Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną,
fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz),
DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni,
zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.
Cyfrowy potok wideo NVIDIA®Quadro®
Cyfrowy potok wideo Quadrojest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie
w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym,
jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
Rozwiązanie NVIDIA®Quadro®G-Sync
Opcjonalna karta Quadro G-Sync jest zaawansowanym rozwiązaniem umożliwiającym synchronizację klatek pomiędzy układami GPU i zapewniającym sposób
synchronizacji z zewnętrznym źródłem (house sync). G-Sync pozwala na korzystanie w zaawansowanych systemach wizualizacyjnych z wielu pracujących
unisono projektorów lub wyświetlaczy, udostępniając w ten sposób niezrównany poziom realizmu i lepsze sposoby współpracy.
NVIDIA®3D Vision Pro™
Wchodzące w skład rozwiązania3D Vision Prozaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D
udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk,
poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL
Poczwórnie buforowany tryb stereoOpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Profesjonalna synchronizacja stereo 3D
Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D.
Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.
Wsparcie od strony programowej
Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA
Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także
rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacjaCUDAzapewnia akcelerację w takich dziedzinach,
jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Programowanie w Cg
Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego
tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
Współpraca z Microsoft®Windows®7
Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemuWindows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych
bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0
Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w
OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych
Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu
aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA
Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły
SceniXiOptiX– wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
Technologia NVIDIA®SLI®
TechnologiaSLI Multi-OSumożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje
pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące
go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformachSLI Multi-OS.
NVIDIA®Multi-OS
TechnologiaNVIDIA Multi OSumożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które
to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów
przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformachSLI Multi-OS.
Technologia NVIDIA®SLI®Mosaic
Technologia NVIDIA SLI Mosaicumożliwia na pojedynczej stacji roboczej z certyfikatem SLI transparentne skalowanie obszaru wyświetlania dowolnej
aplikacji na nawet cztery kanały wyświetlania, włączając wsparcie dla projekcji 4K, przy zachowaniu pełnej wydajności. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformach Quadro SLI.
Standard przemysłowy
Kompatybilność ze standardowymi architekturami
Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
Ultracicha konstrukcja
Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.
Boisz się usterki ?? NIE MUSISZ !! Na sprzęt udzielamy pisemnej gwarancji, której okres trwania wynosi 6 miesięcy !!
JEDYNA TAKA OKAZJA NA ALLEGRO!!
ZAUFAJ NASZEJ FIRMIE!!!!
Przeczytaj nasze
(kliknij)
Nie jesteś pewien ? masz jakieś pytania? Dzwoń !
Nasi pracownicy chętnie pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania !