Mam na sprzedaż profesjonalną kartę NVidia Quadro 4000 Karta klasy High End przeznaczona przede wszystkim do zastosowań cadowskich. Karta w 100% sprawna , przedmiotem sprzedaży jest sama karta (bez opakowania)
Układ GPU NVIDIA Quadro
Quadro 4000
Format platformy
11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot
Liczba rdzeni CUDA
256
Gigaflopy (pojedyncza precyzja)
486.4
Gigaflopy (podwójna precyzja)
243.2
Wielkość bufora ramki
2 GB GDDR5
Interfejs pamięci
256-bitowy
Przepustowość pamięci (GB/s)
89,6 GB/s
Dwukanałowe złącze DVI-I
1
DisplayPort
2
Liczba wyjść cyfrowych
Liczba wyjść analogowych
Stereo (3-pinowe Mini-DIN)
1 (opcjonalne)
Kanały wyświetlania
Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz
2560x1600
3D Vision Pro
OpenGL
4.4
Microsoft Direct X
11
Shader Model
5.0
Architektura NVIDIA CUDA
Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW
FSAA (najwyższy tryb)
64x (128x z SLI)
Opcja SDI
Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS
Spełnia normy EnergyStar
(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym)
Maksymalny pobór mocy
142W
Głośność w czasie pracy
<28dB
Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający
pojedynczy 6-pinowy
Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowaNVIDIA CUDAo kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.
Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.
p.s. Z uwagi na wyjazd wylicytowany przedmiot wyślę po 3 sierpnia