Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NVIDIA QUADRO 4000 2GB DDR5 256BIT DISPLAY Port

15-11-2014, 8:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 749 zł      Aktualna cena: 749 zł     
Użytkownik AMSO-komputery
numer aukcji: 4705474372
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 3    Licytowało: 3    Wyświetleń: 867   
Koniec: 15-11-2014, 8:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Seria: Inne GeForce
Pamięć [MB]: 2048

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

12[zasłonięte]445-54
791-[zasłonięte]-960
[zasłonięte]@amso.pl
Dane kontaktowe
AMSO Komputery
ul.Czarnowiejska 84
30-054 Kraków

Godziny otwarcia
Pon-Pt 10.00-18.00 Sobota 11.00-14.00
Odbiór osobisty możliwy jest również w naszych oddziałach: Warszawa - Katowice - Łódź
Tel: 12[zasłonięte]445-54
Kom: 791-[zasłonięte]-960
Fax: 12[zasłonięte]445-54

Wysyłka towaru
Kurier DPD
Przelew - 25zł
Pobranie - 35zł
Gwarancja
6 miesięcy
Mapka dojazdu
Kliknij aby powiększyć



Istniejemy na rynku od 2008 roku. Zaufało nam tysiące klientów. Z naszej oferty skorzystały m.in.:

- Akademia Górniczo Hutnicza w Krakowie - Uniwersytet Jagielloński

- Politechnika Krakowska

- Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

- Wasco

- PKP Informatyka

- Capgemini

- Radio Kraków - Oponeo

Przedmiotem aukcji jest

NVIDIA QUADRO 4000 2GB DDR5


SPECYFIKACJA GPU:

Układ GPU NVIDIA Quadro

Quadro 4000

Format platformy

11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot

Liczba rdzeni CUDA

256

Gigaflopy (pojedyncza precyzja)

486.4

Gigaflopy (podwójna precyzja)

243.2

SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ:

Wielkość bufora ramki

2 GB GDDR5

Interfejs pamięci

256-bitowy

Przepustowość pamięci (GB/s)

89,6 GB/s

OBSŁUGA WYŚWIETLACZY:

Dwukanałowe złącze DVI-I

1

DisplayPort

2

Liczba wyjść cyfrowych

2

Liczba wyjść analogowych

1

Stereo (3-pinowe Mini-DIN)

1 (opcjonalne)

Kanały wyświetlania

2

Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz

2560x1600

3D Vision Pro

OBSŁUGIWANE FUNKCJE:

OpenGL

4.4

Microsoft Direct X

11

Shader Model

5.0

Architektura NVIDIA CUDA

Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW

FSAA (najwyższy tryb)

64x (128x z SLI)

Opcja SDI

Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS

SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA:

Spełnia normy EnergyStar


(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym)

Maksymalny pobór mocy

142W

Głośność w czasie pracy

<28dB

Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający

pojedynczy 6-pinowy

Cechy i możliwości GPU

Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji

Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

NVIDIA® Parallel DataCache™

Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

Silnik NVIDIA GigaThread™

Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

Podwójne silniki kopiujące

Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

Szybki transfer tekstur 3D

Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

Jakość obrazu

Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

Karty poleasingowe. W 100% sprawne.
Gwarancja 6 miesięcy.