Profesjonalna karta dedykowana do pracy w aplikacjach CAD/CAM oraz DCC. Produkt oparty na innowacyjnych rozwiązaniach, wspomagający prace Projektantów, Modelerów oraz osoby pragnące wykorzystać w pełni profesjonalną kartę graficzną. Dedykowana do wydajnych obliczeń geometrii punktów. Wszechstronność tej karty potwierdzona została certyfikacjami firmy HP oraz Dell (seryjny montaż w najlepszych stacjach graficznych tych firm). Karta Nvidia Quadro FX 3400 jest innowacyjnym rozwiązaniem w grafice 3D. Jest kartą przeznaczoną dla wymagających aplikacji 3D wykorzystujących rendering w czasie rzeczywistym. Architektura Quadro FX wykorzystuje trzy równoległe matryce przetwarzania geometrii (Vertex) stosując, po raz pierwszy, pamięć typu cache do obróbki danych. Nvidia Quadro FX 3400 umożliwia jednoczesną pracę na dwóch monitorach analogowych do rozdzielczości 2048 na 1536 punktów na każdym monitorze lub cyfrowych (DVI) do rozdzielczości 1920x1200 punktów. Przy pojedynczym monitorze cyfrowym maksymalna obsługiwana rozdzielczość to 3840x2400 punktów.
typ złącza PCI-Express x16 (obsługa SLI - połączenie dwóch kart PCI-E X16) producent chipsetu nVidia model chipsetu QuadroFX (NV45GL, 8-potoków) wielkośc pamięci 256 MB typ zastosowanej pamięci GDDR3 (256bit) taktowanie rdzenia 350 MHz taktowanie pamięci 900 MHz RAMDAC 400 MHz (podwójny) rodzaj wyjść/wejść wyjście stereo 3pin 2x wyjście DVI typ chłodzenia wentylator radiatorki na pamięciach wersja produktu BOX obsługiwane standardy OpenGL 2.0 DirectX 9 zaawansowane technologie Pixel Shader 3.0+ nView Multi-display Technology Intellisample 3.0 High-Precision Dynamic-Range DVC (Digital Vibrance Control) 128-bit High-Precision Graphics silnik CineFX 3.0 UltraShadow II Vertex Shader 3.0 oprogramowanie Dedykowane sterowniki aplikacji do AutoCAD'a i 3d max (POWERdraft, MAXtreme) dodatkowe wyposażenie przejściówka DVI -> D-sub
- Obsługuje magistrale PCI Express 16x
- Pamięć 256 MB DDR3 RAM 256 bit
- Obsługa do 65 tys. instrukcji vertex
- Obsługa 128-bitowego koloru
- Pełna 128-bitowa jednostka zmiennoprzecinkowa (IEEE)
- 12-bitowa precyzja obróbki subpikseli
- Rendering 8 pikseli na cykl zegarowy
- Sprzętowy antyaliasing punktów i linii
- 16-krotny sprzętowy antyaliasing (FSAA)
- Sprzętowe wspomaganie dwustronnego oświetlenia
- Wyjście na okulary stereo 3D (OpenGL Quad Buffer)
- 2 wyjścia cyfrowe DVI-I dla monitorów LCD
- Optymalizowany kompiler dla Cg, OpenGL i Microsoft HLSL
- Wysokowydajny sterownik dla Windows XP/2000/NT 4.0
- Dedykowane sterowniki aplikacji do AutoCAD'a i 3d max (POWERdraft, MAXtreme).
|