Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NVIDIA NVS295 2 X DISPLAY PORT GW. F.VAT!!!

31-10-2014, 19:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 169 zł     
Użytkownik rolamd_007
numer aukcji: 4710639232
Miejscowość OZIMEK
Wyświetleń: 13   
Koniec: 31-10-2014 18:34:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Seria: Inne GeForce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam na mojej aukcji, której przedmiotem jest super wydajna KARTA GRAFIKI:


Procesor graficzny NVS 295
Maks. Rozdzielczość 2560 x 1600 piksele
Obsługa przetwarzania równoległego Nie
CUDA Tak
Rodzina procesorów grafiki NVIDIA
Pamięć
Pamięć dyskretnej karty graficznej Pamięć dedykowana do graficznego przetwarzania danych. 256 MB
Typ pamięci adaptera grafiki Rodzaj pamięci stosowane przez kartę graficzną. Często połączenie dedykowanej pamięci wideo RAM (lub VRAM) i dynamicznego pamięci systemowej.  UMA oznacza Unified Memory Architecture i jest architekturą pamięci komputera, która umożliwia jednostce przetwarzania grafiki dzielenie pamięci systemowej.  Inne skróty: RAM = Random Access Memory, SDRAM = synchroniczna dynamiczna RAM, DDR = double-data-rate. GDDR3-SDRAM
Magistrala pamięci 64 bit
Szerokość pasma 11.2 gigaherc
Łączność
Typ interfejsu PCI Express x16
Ilość DisplayPorts 2
Video
Wersja DirectX DirectX to zestaw API (Application Programming Interfaces) do łatwej obsługi zadań związanych z programowaniem gier na systemie operacyjnym Microsoft Windows. 10
Wersja Shader'a Shader jest to program używany w grafikach komputerowych 3D, w celu określenia końcowych właściwości powierzchni obiektu lub obrazu. Może to uwzględniać dowolnie skomplikowane opisy absorpcji światła i jego dyfuzji, mapowanie tekstur, odbicia i załamania, cieniowanie, przemieszczenie powierzchni i efekty post-processingu. Program ten jest również stosowany w odniesieniu sprzętu graficznego na którym te programy działają. 4.0
Wersja OpenGL OpenGL (Open Graphics Library) jest specyfikacją definiującą cross-językowy wieloplatformowy protokół API (application programming interface) do pisania aplikacji, które produkują grafiki komputerowe 3D (oraz 2D również). Interfejs ten zawiera ponad 250 połączeń funkcyjnych, które mogą być wykorzystane do opracowania złożonych trójwymiarowych scen z prostych scen pierwotnych. 3.0
HDMI Nie
HDCP High-bandwidth Digital Content Protection (HDCP) jest formą ochrony przed kopiowaniem cyfrowym treści audio i wideo podczas ich przemieszczania Tak
PhysX Nie
Dual Link DVI Nie
Zarządzanie energią
Pobór mocy Ilość energii zużywanej przez ten model, wyrażona w watach. Typowe wartości podawane przez producentów to  zużycie energii w trybie spoczynku, trybie czuwania / zawieszenia, typowego zastosowania, maksymalnego użytkowania. 23 waty
Szczegóły techniczne
Rodzaj chłodzenia Passive
Wbudowany tuner tv Nie
Wymagania systemowe
Zgodny z Mac Nie


Na przedmiot udzielam 30 DNI PISEMNEJ GWARANCJI !!!

W każdej paczce znajduje się paragon i pisemna gwarancja!!!

NA ŻYCZENIE FVAT!!!


Kontakt: 066[zasłonięte]2154

Serdecznie zapraszam na moje inne aukcje!!!