NUK Żelowy kompres na piersi
Cool & Warm
Żelowy kompres na piersi Nuk Cool & Warm - przynosi ulgę w okresie karmienia
Charakterystyka
Przynosi ulgę na każdym etapie karmienia piersią
Żelowy kompres NUK można stosować na zimno lub na ciepło w czasie ciąży, karmienia piersią, jak i po odstawieniu dziecka od piersi.
Podczas ciąży:
Zmiany w piersiach można odczuć już w pierwszych tygodniach ciąży. Piersi stają się większe, cięższe i lepiej ukrwione. Zaczynają przygotowywać siarę i zmienia się ich tkanka. Wszystko to powoduje wiekszą wrażliwość i napięcie piersi, co może być nieprzyjemne. Aby te objawy złagodzić, należy przykładać do piersi zimny kompres żelowy NUK, który ma ergonomiczny kształt i miękką powierzchnię.
W okresie karmienia piersią:
Żelowy kompres NUK zastosowany jako ciepły okład przed karmieniem pobudza wypływ mleka, zapewniając przyjemne karmienie. Zastosowany jako zimny okład po karmieniu ma działanie relaksujące i pielęgnacyjne. Żelowy kompres NUK ma kształt dostosowany do przykładania do gruczołów limfatycznych.
Po odstawieniu dziecka od piersi:
Po odstawieniu dziecka od piersi można nadal stosować żelowy kompres NUK na zimno lub na ciepło, aby wzmacniać tkankę łączną. Sprawia to, że piersi szybciej wracają do formy. Ponadto żelowy kompres NUK może być stosowany przez całą rodzinę do chłodzenia lub ogrzewania innych części ciała (np. kolan, łokci).
Dostawa i płatności
Wysyłka
Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską UPS.
Zamówienia realizowane są w dni robocze (pn-pt),
do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (bądź opłacenia przez system płatności „PayU” ) lub wybrania przesyłki pobraniowej.
Wszystkie paczki są nieodpłatnie ubezpieczone przez nasz sklep w firmie UPS na pełną wartość zakupu co daje 100% pewności.
Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych 4 sklepów w Warszawie oraz w naszym magazynie centralnym.
W formularzu opcji dostawy wybierz odbiór osobisty, dodaj informację w którym miejscu chcesz odebrać sprzęt oraz
koniecznie czekaj na informację z działu zamówień odnośnie potwierdzenia terminu odbioru
Wybierz Świat Dziecka
postaw na jakość i doświadczenie
Mamy ponad 20 lat doświadczenia w tej dziedzinie - jesteśmy jednym z pionierów branży dziecięcej w kraju. Najwyższą jakość obsługi gwarantują 4 największe sklepy stacjonarne w Warszawie i ich doświadczony personel. Dzięki tak dużej praktyce zapewniamy najwyższy poziom oferowanych towarów i usług. Długotrwała współpraca z najlepszymi dystrybutorami i producentami na rynku polskim i zagranicznym daje pewność najwyższej jakości produktów.
Na alle dopiero zaczynamy i jesteśmy przekonani, iż nasze doświadczenie zdobyte przez lata w sprzedaży tradycyjnej, przełoży się na zadowolenie naszych klientów w sieci. Naszą firmę tworzy ponad 100 osób pracujących w centrali przedsiębiorstwa oraz naszych 4 salonach sprzedaży. Wszystko po to, żeby zaspokoić potrzeby każdego klienta. Masz pełną gwarancję, że nie znikniemy nagle z rynku.
Masz możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru (dotyczy zamówień realizowanych wysyłkowo). Przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy skontaktować się z pracownikiem sklepu pod adresem
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl Masz jakieś uwagi lub sugestie? Powinniśmy coś zmienić lub udoskonalić? Prosimy o przesyłanie wszelkich uwag i komentarzy do naszego kierownika w celu poprawy jakości obsługi klienta na adres
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl
Dostępność i gwarancja
Produkty oferowane na naszych aukcjach
są dostępne na magazynie. Sprzedawany przez nas asortyment jest zawsze nowy i pochodzi z legalnych źródeł dystrybucji - bezpośrednio od producenta lub oficjalnego Polskiego dystrybutora.
Gwarancja pisemna trwa od 12 do 36 miesięcy w systemie Door to Door (bez wychodzenia z domu) oznacza to, że nie musisz martwić się o dostarczenie i odbiór swojego sprzętu do serwisu. Gwarancja upoważnia do bezpłatnych napraw gwarancyjnych na terenie Polski.
Kupując u nas masz 100% pewności, że nie będziesz miał żadnych problemów z realizacją zgłoszenia reklamacyjnego. W niektórych przypadkach jesteśmy w stanie zaoferować produkt zastępczy na czas naprawy (dotyczy to reklamacji zgłoszonych w punktach odbioru)!
Jesteśmy do twojej dyspozycji pod adresem
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl
Pytania i odpowiedzi
Nasz klient jest dla Nas ważny nie tylko przed zakupem. Zapewniamy ze swojej strony wsparcie po sprzedaży.