NS Bikes Suburban Dirt 2013 rama
Prawdziwy klasyk Suburban Dirt [2013] to najczęściej wybierana rama przez riderów poważnie podchodzących do dirt jumpingu i slopestyle’u na całym świecie. Suburban jest kompatybilny wyłącznie ze sterami zintegrowanymi. Poprawione mosty usztywniające tylne widełki oferują więcej miejsca dla grubszych opon, a najwyższej jakości japońska stal Cr-Mo sprawia, że Suburban w każdej odmianie odznacza się ponadprzeciętną wytrzymałością. Smaku dodają zintegrowane z cieniowaniami wzmocnienia rur oraz odkręcane przelotki pancerzy. W tym roku oprócz nowych kolorów, na tylnym moście pojawiło trójwymiarowe logo NS Bikes.
Charakterystyka:
- materiał: wielostopniowo cieniowana stal Cr-Mo 4130
- zalecany skok widelca: Dirt: 80-140mm
- długość górnej rury: Dirt: 573mm
- długość dolnych widełek: Dirt: 381mm
- rozmiar ramy (dł. rury podsiodłowej): Dirt: 307mm / 12.1”
- główka: kompatybilna ze sterami zintegrowanymi, typ Campy (45x45o, śr. 41.8mm), wysokość: 115mm
- suport: Euro BB 68mm
- maksymalna wielkość zębatki: ~32z
- rozstaw haków: 135mm x 10mm
- adapter hamulca tarczowego: IS (International Standard), maksymalny rozmiar tarczy: 185mm
- w pełni demontowany system mocowania przewodów hamulcowych
- maksymalny rozmiar opony: Dirt: 26”x2.4”
- średnica sztycy: 27.2mm (zintegrowana obejma)
Geometria z widelcem o długości 485mm (ok. 100mm skoku):
- kąt główki: Dirt: 69o
- kąt rury podsiodłowej: Dirt 70o
- wysokość suportu: Dirt: -7mm
- rozstaw osi kół: Dirt: 1033mm
![](http://hadronsport.com/allegro/stock_photo.php?stock=13675)
|