NS Bikes 2014 Suburban dirt/park rama
Klasyk wszechczasów. Jest to nowa generacja jednej z najchętniej wybieranej ramy dirtowej wśród zawodników dirtowych i slopestylowych na całym świecie. Suburban występuje w 2 wersjach: dirt oraz park. Wersja "park" oparta jest na oryginalnym Suburbanie 24, tyle że poprawiony prześwit na opone ułatwia użytkowanie jej z kołami 26". Dzięki temu można zbudować super krótki, zwinny rower na duże koła.
Suburbany posiadają główkę ramy pod zintegrowane stery jako jedyną opcję dla obu modeli, zmieniony kształt widełek górnych oraz dolnych, zoptymalizowanych dla osiągnięcia maksimum miejsca na oponę. Najlepsza z dostępnych na rynku stal japońska, specjalne cieniowane rury ze zintegrowanymi gussetami i otworami czynią tą ramę unikatową. Zespół NS'a pracuje nad udoskonaleniem tej ramy od lat, zatem możesz być pewny, że jest to wyjątkowo dopracowany produkt. Zwróć tylko uwagę na przepiękną poprzeczke tylnych widełek z tłoczonym logo 3D.
Specyfikacja:
- materiał: zaprojektowane przez NS"a, cieniowane rury 4130 cromoly
- sugerowany skok widelca: Dirt: 80-140mm, Park: 60-120mm
- stery: zintegrowane Campy spec (45x45°, OD41.8mm),
- wysokość główki: 115mm / 4.5”
- standard środka suportu: euro BB 68mm
- największa zębatka: maks. ~32t
- tylna piasta (O.L.D 135 x 10mm)
- mocowanie hamulca tarczowego (International Standard), rozmiar tarczy maks.185mm
- maksymalny rozmiar opony: Dirt: 26”x2.4”, Park: 26”x2.3” or 24”x2.4”
- sztyca 27.2mm / zintegrowany zacisk
- waga: Dirt: ~2.49kg. Park: ~2.46kg
- kolory: black,teal, titanium, acid chrome
Geometria z widelcem 485mm (~100mm skoku):
- górna rura: Dirt: 573mm / 22.5”, Park: 554 mm / 21.8”
- kąt główki: Dirt & Park: 69°
- kąt rury podsiodłowej: Dirt & Park: 70°
- rozmiar ramy: Dirt: 307mm / 12.1”, Park: 301mm / 11.8”
- wysokość środka suportu: Dirt: -7mm, Park: +10mm
- długość tylnych widełek: Dirt: 381mm / 15” slammed, Park: 374 mm / 14.7” slammed
- baza kół: Dirt: 1033mm, Park: 1013mm
|
|