Szybki Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00
infolinia: +48 883[zasłonięte]311
infolinia: +44 [zasłonięte][zasłonięte]47783
e-mail: [zasłonięte]@viboss.co.uk
O nas w skrócie
Jako bezpośredni importer sprzętu elektronicznego z krajów UE mamy możliwość zaoferowania klientom końcowym najniższą cenę oraz najwyższą jakość oferowanych produktów! Nie jesteśmy pośrednikiem więc masz pewność, iż będziesz obsłużony na najwyższym poziomie! Priorytetem naszej firmy jest zadowolenia klienta! Jeśli w ofercie są elementy budzące wątpliwości prosimy o kontakt z naszymi konsultantami pod numerem infolinii.
Dostępność i Gwarancja
Nasza Firma oferuje zawsze produkty najwyższej jakości w możliwie najniższej cenie! Nie sprzedajemy wirtualnych produktów - wszystkie przedmioty dostępne na naszych aukcjach znajdują się w naszym magazynie lub magazynach partnerów i są wysyłane z terytorium Polski lub UK w przeciągu 24h! Licytujesz, wybierasz sposób płatności i po 24h cieszysz się świetnym sprzętem! Wszystkie towary są fabrycznie nowe pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora.
Wysyłki i Dostawy
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich POCZTEX24 oraz UPS i w zdecydowanej większości przypadków towar dostarczany jest w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Trzy warianty wysyłki:
- Odbiór osobisty w Kroczycach
- Wysyłka kurierem POCZTEX24 z magazynu w Polsce, dostarczana jest w ciągu 24 godzin
- Wysyłka kurierem UPS bezpośrednio z siedziby firmy w UK dostarczana jest od 3 do 5 dni roboczych
Wszyskie wysyłane przesyłki są ubezpieczane do 10000zł !!!
|
Gotowe do wysyłki:
1–3 tygodni
|
Kontakt
Magazyn w Polsce:
- ViBoss Limited
- 42-425 Kroczyce
- tel.: +48 883[zasłonięte]311
Adres Siedziby firmy:
- ViBoss Limited
- Barrow Rise
- Weymouth
- DT4 9HJ
- tel.: +44 1305 [zasłonięte]191
- tel.: +44 7784 [zasłonięte]387
- Company No.:[zasłonięte]82991
VAT No.: GB 151 [zasłonięte] 3236
-
Konto bankowe: ING Bank Śląski PL 52 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3600022 [zasłonięte] 276226
|
Płatność
Dostawa przedmiotów Wszystkie zamówienia są realizowane za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich - POCZTEX24, DHL, UPS. Dla większości produktów małogabarytowych dostępna jest również usługa odbioru osobistego. Każde zamówienie możemy dostarczyć tylko do jednego wybranego miejsca. W innym przypadku prosimy o wypełnienie osobnych formularzy dostawy dla poszczegślnych zamówień. Jeżeli zamówienie zostanie złożone po godzinie 13:00, jego realizacja rozpocznie się następnego dnia roboczego. Dostawa jest bezpieczna w 100%, bowiem wszystkie wysyłane przesyłki są ubezpieczone do pełnej wartości na nasz koszt. Przybliżony czas realizacji podany jest w każdej ofercie. Wyrażony jest w dniach roboczych. Składa się na niego czas potrzebny na wysyłkę zamówienia z naszego magazynu, jak również czas niezbędny na jego dostawę. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów z różnym czasem realizacji, to liczy się najdłuższy z podanych terminów. Czas realizacji dotyczy również zamówień z odbiorem osobistym.
Informacje dotyczące płatności: Po zakupie możesz dokonać płatności przez PAYU, PayPal, Przelew lub Gotówka przy odbiorze osobistym. Najszybszą i najbezpieczniejszą formą płatności jest płatność PayU. Twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zakończeniu płatności. Czas na zrealizowanie płatności to 3 dni. Po tym terminie zamównie zostanie anulowane. Wybierając przelew tradycyjny, wszelkie niezbędne dane do jego sporządzenia otrzymasz w mailu od Allegro potwierdzającym zakup. Twoje zamówienie trafi do realizacji po faktycznym zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. Czas na zrealizowanie płatności to 3 dni. Po tym terminie zamównie zostanie anulowane. Pobranie, płatne jest wyłącznie gotówką. Maksymalna kwota pobrania, jaką może przyjąć kurier to 5000 PLN. Przesyłka pobraniowa może być zrealizowana po wpłacie 10% depozytu. Dzięki ratom PayU możesz dokonać zakupu na Allegro, nawet gdy nie posiadasz wystarczających środków. Raty są dostępne dla większości użytkowników Allegro. Wystarczy wybrać tylko odpowiednią opcję w formularzu dostawy Allegro. Minimalna wartość zakupu to 300 PLN. Kliknij tutaj i dowiedz się więcej >> W tytule prosimy wpisać numer aukcji oraz nick. Dokumenty sprzedaży Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę (imienną lub VAT, Faktura VAT Unijna). Nie wystawiamy klasycznych paragonów w trosce o środowisko naturalne wprowadziliśmy fakturę elektroniczną za pośrednictwem serwisu Invoice4u. Dokument sprzedaży w postaci piliku PDF wyślemy na podany w zamówieniu adres email, gdy tylko otrzymamy potwierdzenie, że zamówienie zostało przez Ciebie odebrane. Przekazanie tej informacji do naszego systemu zajmuje kilka, kilkanaście godzin od momentu odbioru przesyłki. Dokument sprzedaży generowany jest automatycznie z datą wysyłki towaru. Nie ma możliwości zmiany tej daty. Faktura zawiera zestawienie rzeczywiście zakupionych produktów, koszt transportu oraz warunki gwarancji. Wyszczególniona jest również nazwa produktu, model oraz kod producenta. System nie umożliwia ingerowania w treść poszczególnych pozycji. Nie ma możliwości wystawienia kilku dokumentów sprzedaży do jednego zamówienia. W takim przypadku prosimy o kontakt przed zakupem. Po zakupie bezwzględnie prosimy o prawidłowe wypełnienie formularza dostawy Allegro. Ma to szczególnie istotne znaczenie w przypadku, gdy dane na fakturze lub adres dostawy mają być inne, niż dane podane w ustawieniach konta Allegro. Adres dostawy należy zmienić za pomocą opcji "inny adres dostawy" a dane do faktury podać po zaznaczeniu opcji "faktura VAT". Do w/w celów nie służy pole "wiadomość dla sprzedającego". Informacje tam zawarte nie będą brane pod uwagę. Wyjątek stanowi wybór punktu odbioru osobistego. Odbiór osobisty Odbiór osobisty jest bezpłatny. Odbiór osobisty możliwy jest tylko dla wybranych produktów małogabarytowych, nie dotyczy zatem całego sprzedawanego przez nas asortymentu. Nasze punkty odbioru osobistego są magazynami. Nie ma tam ekspozycji towaru. Kupione produkty możesz odebrać w wybranym punkcie wyłącznie po ich wcześniejszym zamówieniu na Allegro lub na naszej stronie. O możliwości odbioru zamówienia powiadomimy Cię mailem. Wcześniej nie ma tam możliwości odbioru zamówienia. Istnieje możliwość płatności przy odbiorze, ale tylko w formie gotówki. Po zakupie bezwzględnie prosimy o wypełnienie formularza dostawy Allegro. Dzięki temu zamówienie zostanie dostarczone do punktu a dokument sprzedaży będzie zawierać prawidłowe dane. Jeżeli do odbioru zamówienia ma być upoważniona osoba inna niż wskazana na dokumencie sprzedaży prosimy o podanie jej imienia i nazwiska w polu „wiadomość dla sprzedającego” Upoważniona może być więcej niż 1 osoba. W celu weryfikacji tożsamości osoby odbierającej zamówienie, pracownik może poprosić o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
|
Gwarancja
Gwarancja:
Nasza Firma oferuje zawsze produkty najwyższej jakości w możliwie najniższej cenie! Nie sprzedajemy wirtualnych produktów - wszystkie przedmioty dostępne na naszych aukcjach znajdują się w naszym magazynie lub magazynach partnerów i są wysyłane z terytorium Polski lub UK w przeciągu 24h! Licytujesz, wybierasz sposób płatności i po 24h cieszysz się świetnym sprzętem! Wszystkie towary są fabrycznie nowe pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora.
Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem. W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem. W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od ViBoss Limited, objętych gwarancją, możecie Państwo zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z poczty elektronicznej [zasłonięte]@viboss.co.uk lub telefonicznie 88 31 35 311 opłata zgodna z cennikiem twojego operatora. W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa.
Towar prosimy przesyłać na adres:
ViBoss Limited, Barrow Rise DT4 9HJ Weymouth, England
Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi ViBoss Limited.
Bezpieczenstwo zakupów Każdy oferowany przez nas produkt pochodzi z legalnej dystrybucji. Jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie. Naszym Klientom zapewniamy bezpieczeństwo zarówno w zakresie jakości towarów, jak również przechowywania danych osobowych. Dbamy o wysoką jakość obsługi po sprzedażowej podczas trwania gwarancji zakupionych u nas produktów. Zgodnie z obowiązującym prawem, w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny. Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu oraz reklamacji produktów zakupionych w Allegro dołączone są do maila potwierdzającego dany zakup, wysyłanego przez system Allegro. Kliknij tutaj i dowiedz się więcej >>
|