Kinect Sports
to kompilacja gier sportowych, stworzonych z myślą o Kinect – kontrolerze ruchu dedykowanym Xboksowi 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft oraz studio Rare.
Kinect Sports dzieli się na sześć głównych dyscyplin sportowych. Znajdziemy wśród nich:
- boks (rywalizacja ze sztuczną inteligencją lub drugim graczem),
- kręgle (rywalizacja z komputerem lub maksymalnie trzema innymi graczami, podejmowanie specjalnych wyzwań),
- siatkówkę plażową (rywalizacja ze sztuczną inteligencją, drugim graczem lub kooperacja przeciwko drużynie sterowanej przez konsolę),
- lekkoatletykę (podział na sprint, bieg przez płotki, skok w dal, rzut oszczepem oraz dyskiem – rywalizacja ze sztuczną inteligencją, a także innymi graczami),
- piłkę nożną (rywalizacja ze sztuczną inteligencją, drugim graczem, kooperacja, specjalne wyzwania),
- tenis stołowy (gra pojedyncza, debel, specjalne wyzwania).
Gracz bierze udział w poszczególnych zawodach wcielając się w swojego awatara z Xbox Live. Pokonując kolejne szczeble kariery jest w stanie rozwinąć umiejętności i wspiąć się do panteonu gwiazd sportu. Do jego dyspozycji oddano również minigry, z pomocą których szybciej przyswaja sterowanie i nadrabia braki.
W Kinect Sports wielki nacisk położony został na rozgrywkę wieloosobową. Gracze (maksymalnie cztery osoby) mogą rywalizować we wszystkich podstawowych dyscyplinach sportowych ujętych w grze. Z kolei w trybie Party zmagania w ramach minigier toczą dwie drużyny graczy.
Kinect: Disneyland Adventures
jest pierwszą produkcją stworzoną na bazie specjalnej umowy z Disneyem, na mocy której na Xboksa 360 dostarczane są tytuły z akcją umiejscowioną w tym uniwersum, wykorzystujące kontroler Kinect. Całość jest tak naprawdę zbiorem mini-gier przygotowanych z myślą o najmłodszych, a za jej stworzenie odpowiada studio Frontier Developments.
Wśród dostępnych konkurencji znajdziemy m.in. lot w przestworzach, toczenie się w środku przezroczystej kuli, czy zjazd na śniegu. Zadanie gracza w głównej mierze opiera się na odpowiednim balansowaniu ciałem w czasie wykonywania tych zadań. Wszystko to z udziałem barwnych postaci Disneya, takich jak Piotruś Pan czy Alicja w Krainie Czarów. Oczywiście sterowanie zostało maksymalnie uproszczone, aby dzieci mogły sprostać jego wymaganiom.
Oprawę graficzną utrzymano w bajkowej konwencji – przemierzamy kolorowe światy z najbardziej znanych kreskówek, a także eksplorujemy wirtualny park Disneylandu. Jest on swego rodzaju bazą wypadową, z której udajemy się do poszczególnych mini-gier i wybieramy kolejność ich zaliczania. Grę możemy przechodzić także w trybie kooperacji, gdzie druga osoba pomaga ukończyć trudne wyzwania i zdobywać nagrody.
Kinect Adventures
to kompilacja dwudziestu gier zręcznościowych, stworzonych z myślą o Kinect – nowym kontrolerze do Xboksa 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft i studio Good Science. Pod względem struktury przypomina inną produkcję startową na Kinecta, czyli Kinect Sports.
W ramach Kinect Adventures gracz bierze udziału w różnego rodzaju mini-grach, w których kontrola odbywa się poprzez wykonywanie odpowiednich ruchów przed Kinectem. Wśród zaproponowanych aktywności znalazł się m.in. spływ pontonowy, bieg przełajowy, popularny zbijak (uderzanie w lecące w kierunku gracza piłki), a także przejażdżka wagonikiem połączona z próbą pokonania skomplikowanego toru przeszkód (wymuszającego na graczu m.in. schylanie się oraz podskakiwanie). Rozgrywka sprowadza się tu do unikania błędów, a także zdobywania jak największej liczby punktów. Najciekawsze akcje wykonywane przez gracza uwieczniane są na zdjęciach oraz filmach wykonywanych przez Kinect.
Kinect Adventures to także tryb rozgrywki wieloosobowej – w niektórych mini-grach w zabawie, sprowadzającej się zarówno do rywalizacji, jak i kooperacji (np. w spływie rwącą rzeką), mogą uczestniczyć maksymalnie cztery osoby.
Xbox 360 Slim 250 GB wersja "E"
to najnowsza wersja konsoli Xbox 360 firmy Microsoft. Charakteryzuje się ona mniejszymi wymiarami (o 30 procent względem konsol z serii "fat")270 na 75 na 264 mm, waży zaledwie 2,9 kg (3,5 kg w przypadku wcześniejszych modeli). Xbox 360 posiada także wbudowane WiFi w standardzie N – 802.11n, pozwalające na komunikację radiową padów i pilotów z częstotliwością 2,4 GHz. Na uwagę zasługuje fakt, że konsolę wyposażono w zasilacz pobierający mniej prądu. Zadbano również o cichszą pracę urządzenia. Pod obudową znajdziemy układy wykonane w technologii 45 nanometrów. Natomiast na obudowie dostępne są dodatkowe przyciski: on/off, przycisk wysuwania tacki z sygnałem dźwiękowym, a także port pozwalający na podłączenie kontrolera Kinect. Zwiększono również ilość dostępnych portów USB – 3 z tyłu i 2 z przodu.
Najważniejsze cechy:
- 30% mniejszy od konsol z serii "fat"
- nowy design
- cichszy
- układy w technologii 45 nm
*do podłączenia pada do komputera PC, wymagany jest zakup dodatkowego adaptera.
Adapter dostępny na naszych aukcjach.
ZDJĘCIE PRODUKTU POGLĄDOWE.
!! UWAGA !! Bezpośrednio po zakupie prosimy o ustalenie formy płatności i wysyłki.
Przy zakupie wystawiamy paragon. Możliwość wystawienia faktury vat.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów