Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWY TCS CDP+ 3W1 2013.3 + KABEL DO AUTOCOM

23-05-2014, 23:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 750 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 750 zł     
Użytkownik Imperator27
numer aukcji: 4227577605
Miejscowość zachodniopomorskie
Licytowało: 1    Wyświetleń: 160   
Koniec: 23-05-2014 22:55:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





NAJNOWSZY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY



NOWY TCS CDP+ PRO 3w1 Quality A+
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ A+ !!!

W PLASTIKOWEJ WALIZCE

wer.softu 2013.3 !!!

Dla naszych klientów w okresie gwarancyjnym darmowe aktualizacje do


wersji 2014.1, 2014.2,2014.3,2015,1,2015,2,2015.3 .

Towar posiadam na miejscu i wysyłam z polski.


CARS TRUCKS & GENERIC 3w1


NAJNOWSZY PRODUKT W JĘZYKU POLSKIM !!!

UWAGA!!!


Moja głowica NEW TCS CDP+PRO bezproblemowo łączy się pojazdami FORD I BMW z protokołami SAE J1850 - VPW i PWM w przeciwieństwie do starszych wersji interfejsu jak CDP z 2011r. złota obudowa, CDP+ czerwona obudowa. Przeważnie są to zwroty reklamacyjne lub interfejsy jakości B (jakość druga) nie posiadające pełnej funkcjonalności,dlatego mają tak niską cenę.


Oferuję pomoc w naprawie i poprawnej diagnostyce pojazdów,nie tylko sprzedaję testery ale również na nich pracuje,jestem w stanie telefonicznie pomóc w usunięciu usterki w twoim pojeździe.

Obsługuje pojazdy osobowe,dostawcze

BUS, ciężarowe TIR oraz przyczepy Haldex,Knorr,Wabco


NAJNOWSZE OPROGRAMOWANIE 2013.3 !!!


Instrukcja instalacji i aktualizacji krok po kroku opisana w j.polskim,

dodatkowo film na którym jest pokazana instalacja od początku do końca.


Sprzedawany zestaw zawiera:

Najnowszą Głowice NEW TCS CDP+ PRO 3W1 W PLASTIKOWEJ WALIZCE
PRZEWÓD OBDII(J1962/ISO15031-1) z wbudowaną latarką
Nowy kabel USB
DVD


TA AUKCJA DOTYCZY ZAKUPU GŁOWICY W PLASTIKOWEJ WALIZCE Z WTYCZKĄ ODBII



Możliwość zakupu z 8 lub 16 wtyczkami.


12 m-cy gwarancji oraz instrukcję instalacji i aktywacji w j.polskim


Współpracuje z komputerem klasy PC

Win98, WinXP, Win Vista, Win7, Win8, Natychmiastowa aktywacja


Masz pytania,dzwoń tel.698 [zasłonięte] 753



Posiadamy własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Uszkodzony sprzęt wymieniam na nowy.





NAJNOWSZE OPROGRAMOWANIE


CARS + TRUCKS + GENERIC 2013.3



Pełna obsługa w języku polskim

Brak licznika i blokady Najnowsza wersja 2013.3

Jak tylko wyjdzie ,darmowa aktualizacja do wersji 2014. 1


O
FUNKCJE URZĄDZENIA – MOŻLIWOŚCI DIAGNOSTYCZNE



DELPHI JEST IDENTYCZNY JAK AUTOCOM RÓŻNI SIE TYLKO KOLOREM SZATY GRAFICZNEJ



1.Odczyt i kasowanie błędów DTC


Umoż­li­wia odczyt oraz kaso­wa­nie kodów błę­dów zare­je­stro­wa­nych przez ste­row­niki.





2. Reje­stra­tor danych

Możesz zarejestrować dane pracy silnika co pomaga w wychwyceniu źle działających podzespołów,czujników lub innych urządzeń.



3. Funk­cja info

Pomaga w odna­le­zie­niu złą­cza dia­gno­stycz­nego, odpo­wied­niego prze­wodu komu­ni­ka­cyj­nego oraz znalezieniu odpo­wied­niej funk­cji w pro­gra­mie.



4.Ste­ro­wa­nie ele­men­tami wyko­naw­czymi – aktu­ato­rami

Funk­cja ta wymu­sza uru­cho­mie­nie poszcze­gól­nych ele­men­tów wyko­naw­czych

Regeneracja filtra cząstek stałych (można wymusić wypalenia filtra DPF/FAP)



5.Kodowanie/Programowanie wtryskiwaczy

Niektóre z silników wymagają programowania wtryskiwaczy aby praca i wydajność silnika była idealna.



6.Podgląd parametrów bieżących w formie graficznej i tekstowej.




7.ISS- Inte­li­gentne Ska­no­wa­nie Sys­temu


Funk­cja ska­no­wa­nia sys­te­mów samo­dziel­nie roz­po­znaje ste­row­niki i nawią­zuje z nimi komu­ni­ka­cję.

Wystar­czy okre­ślić rodzaj paliwa zasi­la­ją­cego sil­nik (ben­zyna lub die­sel) a ISS prze­ska­nuje wszyst­kie dostępne ste­row­niki zain­sta­lo­wane w pojeź­dzie.



8. Kodo­wa­nie

Umoż­li­wia zapis nowych infor­ma­cji do ste­row­nika.



9.Korekta wtryskiwaczy

Pomaga w ustaleniu który wtryskiwacz lub wtryskiwacze uległy uszkodzeniu.



10.Widok menu.



New CDP+ Black PRO 3w1 korzysta z oryginalnych danych producentów

samochodów gwarantując najlepszą jakość i

funkcjonalność urządzenia. Użytkownik może również dodać dodatkowe opcje, takie jak

informacje dotyczące naprawy, terminy usług

i schematy elektryczne od dostawców zewnętrznych, które mogą być podłączone do

programu (autodata,tolerancedata,infotech itp.)



Głowica pozwala na kompleksową diagnostykę OBD/OBD II/EOBD większości aut na rynku!

Bezproblemowo można wykonać takie czynności jak:
- odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników,
- odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów (w for­mie gra­ficz­nej, w for­mie listy pre­de­fi­nio­wa­nej bądź utwo­rzo­nej przez użyt­kow­nika),
- wykonać testy elementów wykonawczych,
- auto test, samo diagnoza,
- wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.),
- wykonać kalibrację/reset wtryskiwaczy,
- aktywować lub dezaktywować różne funkcje (np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd.),
- wykonać kodowanie kluczyków,
- wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych,
- wykonać reset przeglądu (service),
i wiele innych !!!!

Przykładowa lista występujących sterowników:
-
silnik,
- hamulce ABS ESP,
- zestaw wskaźników (instruments),
- klimatyzacja,
- skrzynia biegów,
- immobilizer,
- poduszki powietrzne (airbag),
- układ wspomagania,
- elektronika 4WD,
- komputer pokładowy BSI, BCM, REC, CIM itp.
- zamek centralny,
- moduł komfortu,
- moduł ogrzewania dodatkowego (webasto),
- oświetlenie,
- nawigacja,
- radio,

i wiele innych sterowników zależnie od wybranej marki.


W większości modelów można również dokonać resetu wskazania przeglądu serwisowego oraz olejowego (oil service,service). Dodatkowo można dokonać wyczyszczenia tzw. crash daty ze sterownika poduszek powietrznych w autach po wypadku lub spadku napięcia.


Lista obsługiwanych marek:


Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, KIA, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Renault, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Suzuki, Subaru, Toyota, Volkswagen, Volvo.


Obudowa: wykonana z aluminium i tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia mechaniczne.
Procesor: 16 bitowy mikroprocesor M6636B
W pełni kompatybilny z eOBD i OBD2
Pamięć: 1MB FLASH EEPROM , 256 Kb RAM, 2 MB Flight Recorder
Połączenie z komputerem: USB
Zintegrowane na płycie głównej interfejsy: CAN interfejs, ISO 9141, SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPN, ISO
5765 CAN, szeregowy asynchroniczny
Zasilanie: z akumulatora pojazdu (9V - 60V) lub bezpośrednio ze złącza diagnostycznego ( cars + tracks )
Odczyt wersji i systemu sterownika



Sam prowadzę warsztat i używamy tego urządzenia,potrafi miło zaskoczyć i połączyć się ze sterownikiem

podczas kiedy to sprzet firmowy typu LAUNCH lub AUTOBOSS nie daje rady.



Informacja dla warsztatów i nie tylko:

Jeśli chciał byś się zająć usuwaniem filtrów DPF/FAP,wyłączaniem zaworów EGR,zwiększaniem

dawek startowych paliwa (przypadłość silników 2.0 tdi i nie tylko,problem z uruchomieniem na ciepłym

silniku),zwiększaniem mocy silnika (chiptuning) to nie ma problemu a wygląda to tak:



Chcesz usunąć filtr cząstek stałych, wyciełeś go mechanicznie z układu wydechowego ale to nie

załatwia sprawy,trzeba go jeszcze wyłączyć programowo w sterowniku silnika i aby to zrobić

musisz posiadać urządzenie typu Galletto,Mppes (posiadam takie na sprzedaż)

lub inny sprzęt do odczytywania sterowników.

Odczytujesz zawartość sterownika,odczytaną zawartość wysyłasz mi na e-mail a ja w przeciągu godziny

modyfikuje ją i odsyłam już z wyłączonym filtrem DPF/FAP do ciebie.

Tobie zostaje wgrać zmodyfikowany program i cieszyć się z wykonanej usługi i zarobionej gotówki.

Auto po takim zabiegu jest tak jak by wyjechało z fabryki bez filta cząstek stałych.



Zwiększamy moc i moment obrotowy w silnikach TDI,TDCI,HDI,JTD,CDTI

w bezpiecznym zakresie 25-30%.



Jeśli chcesz podnieść moc w aucie swoim lub klienta to wygląda to tak samo,odczytujesz zawartość

sterownika silnika ,plik który odczytałeś wysyłasz do mnie na e-mail a ja go modyfikuje i odsyłam

do ciebie.

Wgrywasz zmodyfikowany plik do sterownika ECU i gotowe.

Większość sterowników odczytuje się przez złącze diagnostyczne,bez rozbierania sterownika.

(modyfikacja pliku 300zł,jesteś zainteresowany,pisz śmiało na e-mail)

POMAGAM PRZY INSTALACJI I I POPRAWNYM ODCZYTANIU i ZAPISANIU ZAWARTOŚCI ECU.