NAJNOWSZY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY
NOWY TCS CDP+ PRO 3w1 Quality A+ NAJWYŻSZA JAKOŚĆ A+ !!!
W PLASTIKOWEJ WALIZCE
8 KABLI DO OSOBÓWEK
wer.softu 2013.3 !!!
Dla naszych klientów w okresie gwarancyjnym darmowe aktualizacje do
wersji 2014.1, 2014.2,2014.3,2015,1,2015,2,2015.3 . Towar posiadam na miejscu i wysyłam z polski.
CARS TRUCKS & GENERIC 3w1
NAJNOWSZY PRODUKT W JĘZYKU POLSKIM !!!
UWAGA!!!
Moja głowica NEW TCS CDP+PRO bezproblemowo łączy się pojazdami FORD I BMW z protokołami SAE J1850 - VPW i PWM w przeciwieństwie do starszych wersji interfejsu jak CDP z 2011r. złota obudowa, CDP+ czerwona obudowa. Przeważnie są to zwroty reklamacyjne lub interfejsy jakości B (jakość druga) nie posiadające pełnej funkcjonalności,dlatego mają tak niską cenę.
Oferuję pomoc w naprawie i poprawnej diagnostyce pojazdów,nie tylko sprzedaję testery ale również na nich pracuje,jestem w stanie telefonicznie pomóc w usunięciu usterki w twoim pojeździe.
Obsługuje pojazdy osobowe,dostawcze
BUS, ciężarowe TIR oraz przyczepy Haldex,Knorr,Wabco
NAJNOWSZE OPROGRAMOWANIE 2013.3 !!!
Instrukcja instalacji i aktualizacji krok po kroku opisana w j.polskim,
dodatkowo film na którym jest pokazana instalacja od początku do końca.
Sprzedawany zestaw zawiera:
Najnowszą Głowice NEW TCS CDP+ PRO 3W1 W PLASTIKOWEJ WALIZCE PRZEWÓD OBDII(J1962/ISO15031-1) z wbudowaną latarką
8 KABLI DO AUT OSOBOWYCH
Nowy kabel USB DVD
TA AUKCJA DOTYCZY ZAKUPU GŁOWICY W PLASTIKOWEJ WALIZCE Z WTYCZKĄ ODBII I 8 WTYCZKAMI DO AUT OSOBOWYCH
Wtyczki
BMW 20 PIN
Mercedes 38 PIN
Opel 10 PIN
Audi 2P/2P
Fiat 3 PIN + Power
Peugeot 30 PIN
PSA 2 PIN + Power
VW 2x2PIN
Możliwość zakupu z 16 wtyczkami.
12 m-cy gwarancji oraz instrukcję instalacji i aktywacji w j.polskim
Współpracuje z komputerem klasy PC
Win98, WinXP, Win Vista, Win7, Win8, Natychmiastowa aktywacja
Masz pytania,dzwoń tel.698 [zasłonięte] 753
Posiadamy własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Uszkodzony sprzęt wymieniam na nowy.
NAJNOWSZE OPROGRAMOWANIE
CARS + TRUCKS + GENERIC 2013.3
Pełna obsługa w języku polskim
Brak licznika i blokady Najnowsza wersja 2013.3
Jak tylko wyjdzie ,darmowa aktualizacja do wersji 2014. 1
O FUNKCJE URZĄDZENIA – MOŻLIWOŚCI DIAGNOSTYCZNE
DELPHI JEST IDENTYCZNY JAK AUTOCOM RÓŻNI SIE TYLKO KOLOREM SZATY GRAFICZNEJ
1.Odczyt i kasowanie błędów DTC
Umożliwia odczyt oraz kasowanie kodów błędów zarejestrowanych przez sterowniki.
2. Rejestrator danych
Możesz zarejestrować dane pracy silnika co pomaga w wychwyceniu źle działających podzespołów,czujników lub innych urządzeń.
3. Funkcja info
Pomaga w odnalezieniu złącza diagnostycznego, odpowiedniego przewodu komunikacyjnego oraz znalezieniu odpowiedniej funkcji w programie.
4.Sterowanie elementami wykonawczymi – aktuatorami
Funkcja ta wymusza uruchomienie poszczególnych elementów wykonawczych
Regeneracja filtra cząstek stałych (można wymusić wypalenia filtra DPF/FAP)
5.Kodowanie/Programowanie wtryskiwaczy
Niektóre z silników wymagają programowania wtryskiwaczy aby praca i wydajność silnika była idealna.
6.Podgląd parametrów bieżących w formie graficznej i tekstowej.
7.ISS- Inteligentne Skanowanie Systemu
Funkcja skanowania systemów samodzielnie rozpoznaje sterowniki i nawiązuje z nimi komunikację.
Wystarczy określić rodzaj paliwa zasilającego silnik (benzyna lub diesel) a ISS przeskanuje wszystkie dostępne sterowniki zainstalowane w pojeździe.
8. Kodowanie
Umożliwia zapis nowych informacji do sterownika.
9.Korekta wtryskiwaczy
Pomaga w ustaleniu który wtryskiwacz lub wtryskiwacze uległy uszkodzeniu.
10.Widok menu.
New CDP+ Black PRO 3w1 korzysta z oryginalnych danych producentów
samochodów gwarantując najlepszą jakość i
funkcjonalność urządzenia. Użytkownik może również dodać dodatkowe opcje, takie jak
informacje dotyczące naprawy, terminy usług
i schematy elektryczne od dostawców zewnętrznych, które mogą być podłączone do
programu (autodata,tolerancedata,infotech itp.)
Głowica pozwala na kompleksową diagnostykę OBD/OBD II/EOBD większości aut na rynku! Bezproblemowo można wykonać takie czynności jak: - odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników, - odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów (w formie graficznej, w formie listy predefiniowanej bądź utworzonej przez użytkownika), - wykonać testy elementów wykonawczych, - auto test, samo diagnoza, - wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.), - wykonać kalibrację/reset wtryskiwaczy, - aktywować lub dezaktywować różne funkcje (np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd.), - wykonać kodowanie kluczyków, - wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych, - wykonać reset przeglądu (service), i wiele innych !!!!
Przykładowa lista występujących sterowników: - silnik, - hamulce ABS ESP, - zestaw wskaźników (instruments), - klimatyzacja, - skrzynia biegów, - immobilizer, - poduszki powietrzne (airbag), - układ wspomagania, - elektronika 4WD, - komputer pokładowy BSI, BCM, REC, CIM itp. - zamek centralny, - moduł komfortu, - moduł ogrzewania dodatkowego (webasto), - oświetlenie, - nawigacja, - radio, i wiele innych sterowników zależnie od wybranej marki. W większości modelów można również dokonać resetu wskazania przeglądu serwisowego oraz olejowego (oil service,service). Dodatkowo można dokonać wyczyszczenia tzw. crash daty ze sterownika poduszek powietrznych w autach po wypadku lub spadku napięcia.
Lista obsługiwanych marek:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, KIA, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Renault, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Suzuki, Subaru, Toyota, Volkswagen, Volvo.
Obudowa: wykonana z aluminium i tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia mechaniczne. Procesor: 16 bitowy mikroprocesor M6636B W pełni kompatybilny z eOBD i OBD2 Pamięć: 1MB FLASH EEPROM , 256 Kb RAM, 2 MB Flight Recorder Połączenie z komputerem: USB Zintegrowane na płycie głównej interfejsy: CAN interfejs, ISO 9141, SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPN, ISO 5765 CAN, szeregowy asynchroniczny Zasilanie: z akumulatora pojazdu (9V - 60V) lub bezpośrednio ze złącza diagnostycznego ( cars + tracks ) Odczyt wersji i systemu sterownika
Sam prowadzę warsztat i używamy tego urządzenia,potrafi miło zaskoczyć i połączyć się ze sterownikiem
podczas kiedy to sprzet firmowy typu LAUNCH lub AUTOBOSS nie daje rady.
Informacja dla warsztatów i nie tylko:
Jeśli chciał byś się zająć usuwaniem filtrów DPF/FAP,wyłączaniem zaworów EGR,zwiększaniem
dawek startowych paliwa (przypadłość silników 2.0 tdi i nie tylko,problem z uruchomieniem na ciepłym
silniku),zwiększaniem mocy silnika (chiptuning) to nie ma problemu a wygląda to tak:
Chcesz usunąć filtr cząstek stałych, wyciełeś go mechanicznie z układu wydechowego ale to nie
załatwia sprawy,trzeba go jeszcze wyłączyć programowo w sterowniku silnika i aby to zrobić
musisz posiadać urządzenie typu Galletto,Mppes (posiadam takie na sprzedaż)
lub inny sprzęt do odczytywania sterowników.
Odczytujesz zawartość sterownika,odczytaną zawartość wysyłasz mi na e-mail a ja w przeciągu godziny
modyfikuje ją i odsyłam już z wyłączonym filtrem DPF/FAP do ciebie.
Tobie zostaje wgrać zmodyfikowany program i cieszyć się z wykonanej usługi i zarobionej gotówki.
Auto po takim zabiegu jest tak jak by wyjechało z fabryki bez filta cząstek stałych.
Zwiększamy moc i moment obrotowy w silnikach TDI,TDCI,HDI,JTD,CDTI
w bezpiecznym zakresie 25-30%.
Jeśli chcesz podnieść moc w aucie swoim lub klienta to wygląda to tak samo,odczytujesz zawartość
sterownika silnika ,plik który odczytałeś wysyłasz do mnie na e-mail a ja go modyfikuje i odsyłam
do ciebie.
Wgrywasz zmodyfikowany plik do sterownika ECU i gotowe.
Większość sterowników odczytuje się przez złącze diagnostyczne,bez rozbierania sterownika.
(modyfikacja pliku 300zł,jesteś zainteresowany,pisz śmiało na e-mail)
POMAGAM PRZY INSTALACJI I I POPRAWNYM ODCZYTANIU i ZAPISANIU ZAWARTOŚCI ECU.
|