Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWY ROZRZĄD KOMPLETNY NISSAN NAVARA D22 2,5 YD25

30-01-2014, 2:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 900 zł     
Użytkownik syra00
numer aukcji: 3888403945
Miejscowość Kazimierz Dolny
Wyświetleń: 4   
Koniec: 29-01-2014 22:57:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NOWY

ROZRZĄD KOMPLETNY


MONTAŻ BEZ ŻADNYCH DODATKOWYCH OPERACJI, KOMBINACJI


NISSAN NAVARA D22 2,5 DDTI

NISSAN PICK UP 2,5 DDTI

NISSAN KINGCAB 2,5 DDTI


2,5 DDTI


kod silnika:YD25

UWAGA!!! Ten typ rozrządu nie pasuje do modelu D40!!!

Nawet po wymianie vacuum pompy od D22 w vacuum pompie D40 jest inny rozstaw śrub!!!

Uwaga!!! Przy montażu napinaczy-szczególnie górnego-wymagana jest higiena-czystość procesu technologicznego; nadmiar silikonu uszczelkowego zapycha kanały napinacza (średnica jak u szpilki).

Po naprawie lub wymianie głowicy, w montażu zwrócić uwagę na czystość. Otwór między głowicą a obudową rozrządu jest newralgicznym punktem, często przez mechaników zanieczyszczony silikonem podczas montażu. Opiłki i brud w oleju są najczęstszą przyczyną uszkodzeń napinaczy. Nie udzielamy gwarancji na napinacze ze względu na powyższe uwagi

Niedostateczne ciśnienie oleju w obrębie układu smarowania skutkuje brakiem efektywnej pracy napinacza.

Przyczyny:

-brak prawidłowej synchronizacji pracy między napinaczem a zaworem ciśnieniowym nadmiaru oleju

-panewki korbowodowe na czwartym korbowodzie ulegają uszkodzeniu wskutek bombardowania olejem-powietrzem;przyczyny:nieszczelność w obrębie magistrali olejowej (smoka,miski, pompy,symeringu); jeśli nawet pompa prawidłowo działa i generuje odpowiednie ciśnienie to powyższe nieszczelności powodują spadek ciśnienia oleju i stopniowo olej i powietrze grawerują panewki, a co za tym idzie napinacz nieprawidłowo działa na ślizg napinający. Niewydajna pompa oleju, co jest w tym modelu częste, bo sam sprzedałem kilkanaście tych pomp skutkuje niewystarczającym schładzaniem tłoka-skutek:puchnięcie, zacieranie.

W momencie wymiany rozrządu przed montażem usuń powyższe uchybienia układu smarowania, a jeśli przed wymianą rozrządu nie było znacznych niedoskonałości rozrządu zweryfikuj zużycie starych napinaczy i pozostaw je, bo tylko w ten prosty sposób unikniesz niespodzianek związanych z tą operacją

Na powyższą treść zastrzegam sobie prawo do niepowielania i kopiowania treści, pojęć i uwag


FABRYCZNIE NOWY



CENA DETALICZNA: 900ZŁ/1SZT.



FAKTURA VAT/PARAGON


CENA HURTOWA/JUŻ PRZY 3 SZTUKACH: 800ZŁ/1SZT.


OBSŁUGUJEMY SERWISY, SKLEPY - ZAGRANICA


POSIADAMY WSZYSTKIE CZĘŚCI DO TEGO TYPU SILNIKA:NOWE I UŻYWANE

W BARDZO DOBRYCH CENACH

TEL. 501 [zasłonięte] 150

(I PO RUSKU)

509 [zasłonięte] 74 66 -ENGLISH LANGUAGE POSSIBLE


PROSIMY DZWONIĆ 9-18


NIE ODPOWIADAMY NA MAILE

prsserwis.pl/cennik

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow