Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWY ROZRZĄD DOLNY NISSAN NAVARA D22 2,5 YD25

29-01-2014, 23:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 500 zł     
Użytkownik syra00
numer aukcji: 3888403622
Miejscowość Kazimierz Dolny
Wyświetleń: 5   
Koniec: 29-01-2014 22:57:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NOWY

ROZRZĄD DOLNY

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI:

-PODWÓJNE KOŁO ZĘBATE DOLNE- NA WAŁ GŁÓWNY

-ŁAŃCUSZEK DOLNY PODWÓJNY

-ŁYŻWA MAŁA Z NAPINACZEM

- 3 ŚLIZGI USTALAJĄCE ŁAŃCUCH


NISSAN NAVARA D22 2,5

NISSAN PICK UP 2,5

NISSAN KINGCAB 2,5


2,5 DDTI


kod silnika:YD25

DO 2004R.


UWAGA!!! Ten typ rozrządu nie pasuje do modelu D40!!!

Nawet po wymianie vacuum pompy od D22 w vacuum pompie D40 jest inny rozstaw śrub!!!


Uwaga!!! Przy montażu napinaczy-szczególnie górnego-wymagana jest higiena-czystość procesu technologicznego; nadmiar silikonu uszczelkowego zapycha kanały napinacza (średnica jak u szpilki).

Po naprawie lub wymianie głowicy, w montażu zwrócić uwagę na czystość. Otwór między głowicą a obudową rozrządu jest newralgicznym punktem, często przez mechaników zanieczyszczony silikonem podczas montażu. Opiłki i brud w oleju są najczęstszą przyczyną uszkodzeń napinaczy.

Również niedostateczne ciśnienie oleju w obrębie układu smarowania skutkuje brakiem efektywnej pracy napinacza.

Przyczyny:

-brak prawidłowej synchronizacji pracy między napinaczem a zaworem ciśnieniowym nadmiaru oleju

-panewki korbowodowe na czwartym korbowodzie ulegają uszkodzeniu wskutek bombardowania olejem-powietrzem;przyczyny:nieszczelność w obrębie magistrali olejowej (smoka,miski, pompy,symeringu); jeśli nawet pompa prawidłowo działa i generuje odpowiednie ciśnienie to powyższe nieszczelności powodują spadek ciśnienia oleju i stopniowo olej i powietrze grawerują panewki, a co za tym idzie napinacz nieprawidłowo działa na ślizg napinający. Niewydajna pompa oleju, co jest w tym modelu częste, bo sam sprzedałem kilkanaście tych pomp skutkuje niewystarczającym schładzaniem tłoka-skutek:puchnięcie, zacieranie.

W momencie wymiany rozrządu przed montażem usuń powyższe uchybienia układu smarowania, a jeśli przed wymianą rozrządu nie było znacznych niedoskonałości rozrządu zweryfikuj zużycie starych napinaczy i pozostaw je, bo tylko w ten prosty sposób unikniesz niespodzianek związanych z tą operacją

Na powyższą treść zastrzegam sobie prawo do niepowielania i kopiowania treści, pojęć i uwag

FABRYCZNIE NOWY





CENA DETALICZNA: 500ZŁ/1KOMPLET


FAKTURA VAT/PARAGON


OBSŁUGUJEMY SERWISY, SKLEPY - ZAGRANICA


TEL. 501 [zasłonięte] 150

(I PO RUSKU)

509 [zasłonięte] 74 66 -ENGLISH LANGUAGE POSSIBLE


PROSIMY DZWONIĆ 9-18


NIE ODPOWIADAMY NA MAILE

prsserwis.pl/cennik

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow