Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWY ROWER TRÓJKOŁOWY KAMRAD CAMEL

14-02-2015, 6:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 299 zł     
Użytkownik TradeMa
numer aukcji: 5057909964
Miejscowość Kuznia Raciborska
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 198   
Koniec: 14-02-2015 06:28:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 49.00 [kg]
Rozmiar ramy (cale): 24.00 [in]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt
SERWIS / SPRZEDAŻ
728 [zasłonięte] 961
47-420 Kuźnia Raciborska
ul. Staszica 1
GODZINY OTWARCIA
Pn – Pt 09:00 – 15:00
Płatność
-Przelew
-za pobraniem
Wysyłka
Rower Kamrad Camel sprzedajemy w 100% zmontowane w opcji odbiór osobisty lub cena dostawy do uzgodnienia.
Paczki nadajemy za pośrednictwem Kuriera K-EX. Wysyłamy od poniedziałku do piątku.
Termin realizacji zamówienia ok. 7 dni roboczych.

NOWY ROWER TRÓJKOŁOWY

KAMRAD CAMEL

Jako chyba jedyni oferujemy Państwu dostosowanie rowerka do indywidualnych potrzeb. Proponujemy możliwość wyboru rodzaju przerzutek, hamulca, amortyzatora, nawet dyferencjału lub opon(za dopłatą).
Nasz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny jest do Państwa dyspozycji. Serwisujemy coraz więcej rowerów trójkołowych producentów innych marek, często pozostawionych samym sobie klientów.

Mamy przyjemność zaoferować Państwu nasze

!NOWE! Rowery Trójkołowe „KAMRAD CAMEL”

Sprzedaż dotyczy pojedyńczego rowera bez przyczepy. Przyczepa dostępna jest za dopłatą.

Promocyjna cena przyczepy w zestawie to 699zł brutto.

Dostępne kolory to srebrny i czerwony.


Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność pochwalić się Państwu kolejnym członkiem rodziny rowerów Kamrad. 
Tym razem znowu wsłuchując się w Państwa sugestie zaprojektowaliśmy
i zbudowaliśmy nowy rower o nazwie Kamrad Camel. Jest on naszą propozycją dla osób
którym na co dzień nasz towarzysz (nazwa pochodzi od niemieckiego słówka kamerad)
pomoże dotrzeć z większym oraz cięższym ładunkiem lub reklamą do celu.
Miejsca, które innym środkom lokomocji są już niedostępne stają się naturalnym
środowiskiem do ekspansji naszej ekologicznie czystej alternatywy
transportu towarów i usług.

Mam tu na myśli :
Centra siedzib ludzkich - takie jak na przykład rynek w Krakowie, stare miasto w Warszawie,
czy molo w Sopocie, od jakiegoś czasu zablokowane dla motoryzacji ze względu na skażenie
powietrza itp. Bezpośredni wpływ na zanieczyszczenia atmosfery będzie miała tylko
i wyłącznie dieta kierowcy Trend izolacji centrów aglomeracji miejskich ma tylko jeden
kierunek, od środka na zewnątrz i to coraz dalej. Tradycyjny środek transportu nie dotrze tam,
gdzie nasz Kamrad Camel wjedzie bez problemu. Można nim będzie stanąć przedsiębiorcy
w najlepszym punkcie miasta i pohandlować bez potrzeby uiszczania za czynsz lub drogie
miejsce „na stanowisku oznaczonym samochodowym”. W wyjatkowych przypadkach można
w każdej chwili ruszyć z miejsca bez potrzeby dyskusji, z nie zawsze przychylnej handlowi
obwoźnemu, straży miejskiej. Nie ma potrzeby rozpakowywania i pakowania towaru.
Rower, jako ruchomość, będzie trudno opodatkować, coraz bardziej pazernym
urzędnikom miejskim.
Szklarnie i ogrody – warzywa, owoce, kwiaty sadzonki roślin, sklepy ogrodnicze,
szkółki leśne itp.
Rower z powodzeniem zmieści się na ścieżce/chodniku między uprawami tam gdzie ciągnik
nie będzie mógł wjechać. Bez kłopotu można załadować bańkę z mlekiem, narzędzia
ogrodnicze,paszę dla zwierząt, pojemnik do spryskiwania roślin lub chwasty z grządki,
w ilościach nie uzasadnionych dla użycia większego środka transportu. Będzie znakomitym
uzupełnieniem.Akweny wodne i las – wędkarstwo, dla którego pojemna skrzynia pozwoli
bez problemu zabrać ze sobą dowolną ilość profesjonalnego sprzętu do połowu oraz
biwakowania. Należy tu pamiętać o utrudnionym dostępie bezpośrednim do akwenów
wodnych dla samochodów z przyczyn prawnych i praktycznych.
Rafinerie, fabryki i magazyny- brak spalin (hale), źródła iskrzenia – rafineria i węzły
przepływowe gazu, daje mobilność personelowi transportującemu narzędzia zawory itp.
Mars, Wenus i inne planety do skolonizowania – będziemy się starać o zastosowanie jako
środek transportu dla astronautów

Możliwości roweru Kamrad Camel można zwiększać formując cały zestaw pociągowy
o dowolnej liczbie przyczep w miarę rozsądku lub wyobraźni. Ma bardzo małe opory toczenia,
a dla bardziej wymagających, w niedalekiej przyszłości montowany będzie do niego mocny
silnik elektryczny oraz solidne akumulatory.


Dane techniczne:


- Rama bazująca na sprawdzonej modyfikowanej wersji modelu Classic posiada wzmocnioną i obniżoną konstrukcję, ułatwiającą wsiadanie.
- Każda z ram zabezpieczona jest wybitym numerem seryjnym, pozwalającym na identyfikację egzemplarza.
- W odróżnieniu od innych dostępnych na rynku rowerów zastosowaliśmy solidniejszą i trwalszą technikę malowania proszkowego konstrukcji roweru na gorąco w 4 -ech kolorach metalizowanych. Rower jest kolorystycznie składany z kilku odcieni i barw, tak jak to widać na zdjęciach w naszej galerii, po to, aby nie był nudny i tuzinkowy. Proszę pytać o dostępność kolorów.
- 24” (calowe) koła na wzmacnianych felgach o profilu stożkowym zamkniętym oraz oponach antyprzebiciowych.
- 3 stopniowa przekładnia wewnętrzna / bezobsługowa firmy Sturmey & Archer z BIEGIEM WSTECZNYM !!!!
- Dwa łańcuchy napędowe plus tylny hamulec w pedałach (Torpedo).
- Przedni hamulec bębnowy firmy Sturmey & Archer.
- Hamulec postojowy taśmowy.
- Skrzynia ładunkowa o wymiarach 96cm długości, 54cm szerokości i 24 cm wysokości. Zbudowana ze sklejki wodoodpornej i antypoślizgowej (podłoga) plus sklejka/blachy laminowane drewnopodobne (na burtach), z otwieranym tyłem i zaczepem przyczepy.
- Oświetlenie tył i przód.
- Lusterko biegu wstecznego, do zespołu holowniczego.
- Plandeka z dowolnym logo (projekt klienta).


Serdecznie zapraszamy do Kuźni Raciborskiej.
U nas można dotknąć i obejrzeć / wypróbować.