Po sukcesie pierwszej wersji Rikku, przedstawiamy topowy model BMX na rok 2014. Rama została wykonana w stu procentach ze stali Cr-Mo 4130 i posiada utwardzane termicznie haki czego nie znajdziecie w rowerach konkurencji. Dodatkowo rower wyposażono w korby 3pc z suportem Spanish, zębatkę Zulu wykonaną z aluminium 7075, stery zintegrowane na łożyskach maszynowych, cieniowaną i utwardzaną termicznie kierownicę, combo siodełka i sztycy Sticky oraz gripy Shamann. Lekkie koła zbudowane są w oparciu o wytrzymałe, dwukomorowe obręcze, piastę tylną Sector z pięcioma łożyskami oraz sześcioma zapadkami a także piastę przednią Rikku również na łożyskach maszynowych. Koła uzbrojone są w popularne i bardzo lekkie opony Maxxis Grifter. Na uwagę zasługuje również wyjątkowo niska waga. Podsumowując, rower ten posiada wszystko co powinien mieć porządny BMX.
Rama: Rikku, 100% Cr-Mo 4130, zintegorwany zacisk podsiodłowy
Widelec: Rikku, 100% Cr-Mo 4130, haki 5mm grubości, offset: 33mm
Kierownica: 100% Cr-Mo 4130, wznios: 8,25", szerokość: 28"
Gripy: Block, dł.: 155mm
Mostek: aluminiowy typu front load, długość 50mm
Stery: zintegrowane, łożyska maszynowe
Korby: 175mm, 3 częściowe, utwardzane cieplnie, oś 19mm
Pedały: Cookie PC
Suport: Spanish 19mm
Zębatka: Peacock 25T, alu 6061, CNC, 6.4mm grubości
Łańcuch: Core 1/8”
Piasta przód: oś 10mm, łożyska maszynowe, 36otw.
Piasta tył: Sector OEM, oś 14mm, łożyska maszynowe, driver RHD 9T, 36otw.
Szprychy: stalowe z mosiężnymi nyplami, czarne
Obręcze: podwójna ścianka, 36H
Opona przód: Maxxis Grifter 2,1”
Opona tył: Maxxis Grifter 1,85”
Siodełko/sztyca: Sticky Combo
Hamulec/klamka (tył): Rikku (hamulec OEM)
Pegi: stalowe (1 para), 38x110mm
Waga Katalogowa : 10,5kg
Waga Rzeczywista ( bez pedałów, z tylnym hamulcem - losowo wybranego egzemplarza ): 9,90kg