Przedmiotem aukcji jest NOWY wahacz górnyzawieszenia przedniego, ułożyskowany i uszczelniony simeringiem silnikowym.
Gwarancja 2 LATA na podstawie Paragonu lub Faktury VAToraz dowód montażu w warsztacie mechaniki pojazdowej. Zastosowanie:NISSAN PRIMERAP10 91-96 ; P11 96-02 ; WP11 98-01Wahacz według mechaników najlepiej wykonany do tej pory.Wykorzystano w nim uszczelniacz ( simering) silnikowy z wewnętrzną sprężynką, tak by nie ulegała korozji jak w innych wahaczach. Dzięki temu nie dostaje się do wewnątrz woda. Wahacz nie zaciera się i nie skrzypi.Wahacz starannie spasowany , płynnie obraca się na obydwu tulejach dzięki zastosowaniu łożysk ślizgowych.Polecany przez mechaników specjalizujących się w NISSAN. Simmering, inaczej nazywany pierścieniem Simmera, to pierścień zrobiony z gumy, wyposażony w metalowe usztywnienie lub blaszaną pokrywę, obwodową sprężynkę zaciskową zewnętrzną lub wewnętrzną. Simmering posiada zastosowanie w uszczelnianiu wałków obrotowych, które pracują np. w paliwie, wodzie lub oleju w przedziale temperatur od -30 do + 110 C, maksymalnie przy ciśnieniu 0.1 MPa. W niektórych przypadkach, pierścienie te wyposażone są także w wargę pyłochłonną, zapewniającą ochronę przed pyłem i kurzem.Simmeringi należą do jednych z najpopularniejszych typów uszczelnień ruchu obrotowego
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "O mnie"tylnego przód wahacz wahacze wahaczy tuleja tuleje sworzeń wachacz wachacze wachaczy łącznik komplet prawy lewy tel. 504 [zasłonięte] 64 11(nie czytam i nie odpisuje na SMS)e-mail: Zadaj pytanie Sprzedającemu
Nie przerabiamy paragonów na Faktury,
dlatego też proszę o dane do Faktury od razu przy zakupie.
Dodatkowo okazuje się, że do produkcji wahacza wykorzystywane jest łożysko kulowe. Jest to nowatorskie rozwiązanie, to koniec z zacierającymi się i piszczącymi łożyskami ślizgowymi w wahaczach do PRIMERY. Wyprodukowanie wahacza z uszczelniaczem j.w, i łożyskiem kulowym jest dużo droższe , ale jak każdy zauważył cena jego nie jest wygórowana, lecz nawet przystępna.