|
ELM327 v2
Obsługuje
poprawnie wszystkie
protokoły OBD2 EOBD JOBD:
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4
(Keyword Protocol 2000)
- ISO9141-2
(Asian, European, Chrysler vehicles)
- J1850 VPW (GM vehicles)
- J1850 PWM (Ford vehicles)
|
|
Produkt
polecany przez
www.klubfiatstilo.pl
Interfejs ELM327 v2
współpracuje między innymi z programem:
ScanTool.net,
PCMSCAN (występuje również wersja PL),
ScanXL-ELM (występuje również wersja PL),
Maxitest ((występuje wersja PL),
DashCommand-ELM,
GM Mode 22 Scan Tool by Terry,
OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters,
OBD Logger by Jonathan Senkerik,
OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij,
obd2crazy.com,
ScanTest for Pocket PC by Ivan Ganev aka a-ser,
pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux,
RDDTC by Pete Calinski,
Real Scan by Brent Harris,
EasyOBD II,
ProScan,
OBD2Spy,
OBD Logger,
OBD-II ScanMaster
RealScan,
wOBD by WDT,
OBD Gauge for Palm OS,
ScanTest for Pocket PC,
ScanMaster-ELM
ScanXL
FiatEcuScan (występuje również wersja PL),
MultiEcuScan (występuje również wersja PL),
Posiadamy
w ofercie dedykowane adaptery do
programu Fiat
ECU SCAN, MultiEcuScan, Typ1,
Typ2, oraz Typ3 |
|
Na płycie
CD znajdują się sterowniki kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/WINDOWS 7
(dla wersji 32bit i 64bit)
Zastosowanie:
- Odczytuje kodów generyczne i charakterystyczne producenta
- Odczytuje statusu lampki MIL (CHECK ENGINE)
- Odczyt parametrów online
- Kasuje lampki MIL (CHECK ENGINE)
- Możliwość Podglądu zamrożonych ramek (FREEZE FRAME DATA)
- Odczytuje numer VIN w autach wyprodukowanych po 2002r (auta z modułem
9)
- Oczyt parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym
(LiveData) w formie analogowej, wykresów lub tekstu
- Możliwość zapisania wyników skanowania (do 15
wyników)
- Kontrola zużycia paliwa
- Test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
- Pomiar mocy silnika
- Pomiar przyspieszenia do 100 km/h
- Pomiar przyspieszenia na 1/4 mili
- Pomiar przyspieszenia na 1/8 mili
i wiele innych...
Dlaczego ELMv2 na
STN1110 jest lepszy
od starego ELM327 v1.4 ?
Porównanie ELM327v1.4
i ELM327v2 na STN1110
- Chip STN1110 zastosowany w interfejsie
ELM327 v2 jest 16 bitowy, dziesięciokrotnie szybszy od
starego
ELM327 dzięki czemu umożliwia poprawną komunikację z protokołami takimi
jak J1850 PVM oraz CAN
- Niezawodną pracę w nowych samochodach z magistralą
CAN zapewnia 8KB RAM i 128KB ROM
- Poprawna praca z protokołami Forda, Mazdy, Jaguara, Fiata w
przeciwieństwie do niektórych wersji ELM327
- Bezpłatna aktualizacja Firmware interfejsu
- Każdy interfejs posiada unikalny numer seryjny
- Możliwość programowego ustawienia prędkości interfejsu (zaawansowani
użytkownicy)
Interfejs ELM327 v2 Euroscan 2013 obsługuje
wszystkie pojazdy zgodne z normą emisji spalin OBD2/EOBD.