Pakiet Office 2003 pozwala
firmom i ich pracownikom przekształcić informacje w działania. Nowe i
jednocześnie znane produkty, możliwości i funkcjonalność udoskonalają
sposób, w jaki ludzie i przedsiębiorstwa łączą się z innymi
ludźmi, informacjami i procesami biznesowymi.
Udoskonalenia
w zakresie współpracy intranetowej poprzez integrację z
portalem
współpracy i dzielenia informacji Program SharePoint Portal
Server umożliwiają pracownikom dostęp do informacji i ich dzielenie
zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Obsługa
zarządzania
prawami własności do informacji (IRM – Information Rights
Management) oraz obsługa standardu przemysłowego XML (Extensible Markup
Language) zapewniają platformę, na której szybko tworzyć
można
oszczędne rozwiązania odnoszące natychmiastowy skutek.
ZALETY
Integrowanie
ludzi.
Usprawnij komunikację i współpracę pomiędzy wewnętrznymi i
zewnętrznymi członkami zespołu przy użyciu zwiększających wydajność
aplikacji typu desktop wykorzystywanych przez wielu ludzi na co dzień.
Dzięki pakietowi Office 2003 możesz :
- Zapewnić
zespołom dostęp do dokumentów oraz umożliwić im ich
edytowanie i
zapisywanie w jednym, centralnym miejscu, wykorzystując obszary robocze
dokumentu (Document Workspace). Dodatkowo, Okienko zadań Dzielonego
obszaru roboczego (Shared Workspace) wyświetla zadania, powiązane
dokumenty, łącza oraz listy użytkowników powiadamiające Cię,
gdy
członkowie Twojego zespołu pracują w trybie online.
- Dzielić
dokumenty z innymi pracownikami zespołu w celu ich edycji oraz
kontrolować wszelkie wprowadzane zmiany. Możesz zmieniać ustawienia
dostępu i pozwalać współautorom dokumentu na edycję tylko
tych
sekcji lub obszarów formatowania, które
wybierzesz.
- Zwiększyć
wydajność swoich spotkań dzięki obszarom roboczym spotkań (Meeting
Workspaces), które oferują scentralizowane dzielenie agend,
zasobów graficznych i innych dokumentów.
- Kontaktować
się szybko ze współpracownikami z zespołu za pomocą usługi
Instant Messaging, która wyświetlana może być w dowolnej
aplikacji pakietu Office 2003, i która informuje Cię za
każdym
razem, gdy inni członkowie zespołu są w trybie online.
- Szybko
umawiać się na spotkania z członkami zespołu. Używając programu
Microsoft Office Outlook 2003 – będącego jednocześnie
menedżerem
informacji o klientach i programem komunikacyjnym – wraz z
Microsoft Windows SharePoint Services , możesz porównywać
harmonogramy zadań oraz przeglądać kalendarze
współpracowników.
Integrowanie
informacji.
Zarządzaj
nieustannie rosnącą ilością informacji – opracowuj informacje
i ustalaj priorytety ich ważności.
- Czytać
szybciej wiadomości poczty elektronicznej. Okienko podglądu programu
Outlook 2003 wyświetla dwa razy więcej zawartości niż poprzednie wersje
programu Outlook, ograniczając tym samym konieczność przewijania
zawartości wiadomości.
- Zaoszczędzić
czas przeznaczany zwykle na ponowne czytanie wiadomości poczty
elektronicznej w długiej korespondencji związanej z jednym tematem.
Możesz pogrupować wszystkie wiadomości według tematów, a
następnie szybko przejrzeć lub usunąć całe wątki korespondencji.
- Błyskawicznie
odnajdywać ważne wiadomości. Wykorzystaj nową funkcjonalność
umożliwiającą zapisywanie często używanych kryteriów
wyszukiwania oraz używanie ich wtedy, gdy są potrzebne. Możesz też
przechowywać wyszukane wiadomości w odrębnym folderze, aby mieć do nich
szybki dostęp.
Integrowanie
procesów biznesowych.
Dzięki Microsoft Office 2003 możesz korzystać z informacji pochodzących
z różnych systemów oraz analizować je i mieć do
nich
stały dostęp. Pakiet Office 2003 obsługuje standard przemysłowy XML
– technologię upraszczającą transakcje handlowe oraz wymianę
danych w sektorze business-to-business.
Producent
|
Microsoft
|
Wersja
|
Box
Możliwość
dowolnego przenoszenia licencji między komputerami
|
Pakiet
zawiera
|
- Oryginalny
nośnik CD z oprogramowaniem Microsoft Ofiice 2003 Professional w
polskiej wersji językowej
- Licencje,
z kluczem aktywacyjnym
|
Stan
pakietu
|
Nowy -
gwarancja aktywacji i rejestracji w MS
|
Opis
|
Pakiet Microsoft Office 2003 Basic
zawiera: Word,
Excel, Outlook,PowerPoint,Access,Publisher
|
Liczba
użytkowników
|
1
|
Liczba
stanowisk
|
2
|
Wersja
językowa
|
PL
|
Informacje
dodatkowe
|
Wersja
edukacyjna, do użytku domowego
|