![](http://i588.photobucket.com/albums/ss324/marwiz123/new-microsoft-logo-square-large_zps76321a92.jpg)
Nowy Microsoft
Office 2007 Professional OEM PL
Part Number ([zasłonięte]269-131)
![](http://image.ceneo.pl/data/products/148246/i-microsoft-office-small-business-edition-2003-pl-sp1-oem.jpg)
Rodzina oprogramowania |
Microsoft
Office |
Skład pakietu |
Word, arkusz
kalkulacyjny Excel, program do prezentacji PowerPoint, program do
publikacji Publisher, organizer z klientem pocztowym Outlook, dodatek
Business Contact Manager dla Outlooka oraz program do tworzenia i
zarządzania bazami danych Access. |
Wersja językowa |
Polska |
Wersja produktu |
OEM |
Typ licencji |
Nowa licencja |
Liczba użytkowników |
1 |
Liczba stanowisk |
1 |
Typ nośnika |
CD |
Kod produktu |
[zasłonięte]269-131 |
Pakiet Microsoft Office
Professional 2007 to kompletny zestaw
narzędzi tworzenia zawartości i zarządzania danymi. Dzięki dostępnym
programom można wydajniej pracować i poświęcać więcej czasu na sprawy
związane z marketingiem oraz obsługą potencjalnych i aktualnych
klientów.
Łatwe
wyszukiwanie i używanie właściwych funkcji
Nowy
i bardziej intuicyjny interfejs użytkownika w aplikacjach pakietu
Office Professional 2007 pomaga w szybszym i łatwiejszym korzystaniu z
dostępnych funkcji. Menu oraz paski narzędzi dla różnych
zadań są automatycznie wyświetlane w zależności od używanej funkcji.
Lokalizowanie,
zarządzanie, nadawanie priorytetów oraz obsługa dużych
wolumenów wiadomości e-mail
Nowa
funkcja ustalania kolorów dla kategorii w programie Microsoft Office Outlook 2007 pozwala
na łatwiejsze sortowanie wiadomości e-mail oraz zarządzanie nimi.
Zaawansowane funkcje wyszukiwania natychmiastowego przyspieszają
wyszukiwanie najważniejszych informacji. Ulepszona technika blokowania
wiadomości-śmieci oraz technologia zabezpieczająca przed wyłudzeniami
poufnych informacji pomagają filtrować niechciane wiadomości e-mail i
są pomocne w skoncentrowaniu się wyłącznie na istotnych informacjach.
Bardziej
efektywne zarządzanie czasem i zadaniami
Za
pomocą nowego paska zadań do wykonania w programie Office Outlook 2007,
możesz konsolidować swoje zadania, odpowiednio oznaczać wiadomości
wymagające dalszych czynności oraz planować spotkania w jednym widoku.
Integracja zadań z kalendarzem została ulepszona, na przykład w celu
przydzielenia czasu do zadań wystarczy zastosować technikę przesuwania
i upuszczania. Pozwala to na lepszą organizację pracy.
Zarządzanie
informacjami o aktualnych i potencjalnych klientach w jednym miejscu
Program Microsoft Office Outlook 2007 z
dodatkiem Business Contact Manager wprowadza
funkcje zarządzania kontaktami w małych firmach do środowiska programu
Office Outlook 2007. Teraz możesz śledzić, przeglądać i kontrolować
elementy związane klientami bezpośrednio w programie Office Outlook
2007. Elementy te mogą stanowić dane kontaktowe, wiadomości e-mail,
zapisy rozmów telefonicznych, informacje o spotkaniach,
notatki, dokumenty oraz materiały zeskanowane lub przekazane faksem.
Lepsze
zarządzanie potencjalnymi klientami i możliwościami biznesowymi
Program Microsoft Office Outlook 2007 z
dodatkiem Business Contact Manager pozwala
na zarządzanie potencjalnymi klientami oraz szansami biznesowymi w
jednym miejscu. Możliwe jest rejestrowanie danych kontaktowych,
historii komunikacji, rozmów telefonicznych, notatek,
dokumentów oraz innych materiałów. Możesz też
prognozować oraz finalizować sprzedaż z wykorzystaniem rozbudowanych
funkcji tworzenia raportów wzbogaconych o nowe funkcje
filtrowania. Innowacyjna technika portalu zapewnia skonsolidowany widok
informacji o aktualnych i potencjalnych klientach, aby pomóc
w lepszym podejmowaniu decyzji i ustalaniu priorytetów zadań.
Samodzielne
tworzenie i publikowanie wysokiej jakości materiałów oraz
zarządzanie nimi
Program
Microsoft Office Publisher 2007 pomaga
w zapewnieniu wysokiego poziomu rozpoznawania marki firmy. Możesz łatwo
udostępniać projekty graficzne i elementy zawartości do używania w
różnego rodzaju dokumentach. Program Office Publisher 2007
aktywnie pomaga w procesie tworzenia i publikowania opracowań
przeznaczonych do drukowania, wysyłania w wiadomościach e-mail oraz
umieszczania w witrynach sieci Web. Za pomocą nowych narzędzi i dzięki
bardziej ścisłej integracji z innymi produktami systemu Microsoft
Office możesz zarządzać dystrybucją materiałów
marketingowych, a także śledzić efekty podejmowanych czynności.
Bardziej
efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi
Program
Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager pomaga w
zarządzaniu pełnym cyklem kampanii marketingowej. Możesz tworzyć listy
adresowe i dostosowywać do indywidualnych odbiorców
materiały w formie drukowanej bądź elektronicznej, utworzone wcześniej
w programach Publisher 2007, Microsoft Office Word 2007 lub zapisane w
formacie HTML. Programu Office Outlook 2007 z dodatkiem Business
Contact Manager można następnie użyć do śledzenia reakcji i ich oceny,
tak aby wyznaczyć poziom efektywności kampanii marketingowych.
Szybsze
tworzenie dokumentów i prezentacji o profesjonalnym wyglądzie
Nowe
elementy programu Office Word 2007,
takie jak funkcje szybkiego formatowania i bezpośredniego przeglądu,
ułatwiają tworzenie bardziej profesjonalnych dokumentów.
Możesz teraz w prosty sposób ponownie wykorzystywać
zawartość, stosować profesjonalne formatowanie i szybko sprawdzać
dokonane zmiany. Program grafiki prezentacyjnej Microsoft Office
PowerPoint 2007 udostępnia bogatą bibliotekę możliwych do dostosowania
układów slajdów, a także nowe narzędzia do
tworzenia złożonych wykresów, diagramów i tabel.
Zmiany można szybko przeglądać, co wspomaga tworzenie dobrych
prezentacji. Nowe style w aplikacjach systemu Microsoft Office
zapewniają spójny wygląd dokumentów tworzonych w
programach Office Word 2007, Office PowerPoint 2007 oraz Microsoft
Office Excel 2007.
Analizowanie
informacji w celu podejmowania lepszych decyzji
Program Office Excel 2007 oferuje
nowe narzędzia, które zapewniają bardziej efektywne
filtrowanie, sortowanie i wizualizowanie informacji biznesowych,
również w formie graficznej. Nowy zestaw predefiniowanych
stylów, obrazy dostępne w systemie Microsoft Office, a także
zintegrowane elementy graficzne w programie Office Excel 2007 pomagają
szybko zapewniać spójny i profesjonalny wygląd arkuszy
kalkulacyjnych. Jeśli zachodzi potrzeba bardziej zaawansowanych analiz,
można skorzystać z ulepszonych i łatwiejszych do utworzenia
widoków tabeli przestawnej i wykresu przestawnego.
Uproszczone
tworzenie bazy danych oraz raportów
Program
Microsoft Office Access 2007 umożliwia
łatwe tworzenie nowych baz danych bez konieczności posiadania
doświadczenia w tym zakresie. Biblioteka z predefiniowanymi aplikacjami
bazodanowymi stanowi pomoc przy tworzeniu baz danych dotyczących
informacji biznesowych, takich jak dane dotyczące środków
trwałych, zestawień wydatków lub zamówień
klientów. Do utworzenia raportu wystarczy pojedyncze
kliknięcie. Następnie można użyć ulepszonych narzędzi do filtrowania,
sortowania i grupowania danych, a także do tworzenia sum częściowych. |
|